۱۳۹۶ آذر ۶, دوشنبه

حراستی ها از چه چیز حراست و پاسپانی می کنند ؟


(دکترای روش تدریس از دانشگاه میسور هندوستان)
دکتر محمد حسن حسینی
هیهات من الذله
به دفعات در کتب و مقالات متعددم این ایده را مطرح و اثبات کرده ام که سیستم آموزشی ایران در عمل یک “کارخانه گوسفند سازی” می باشد که برای استعمار و چپاول ملت ایران طراحی شده است. مقالات مرتبطی را که در منابع آمده است مطالعه بفرمایید.
باور کردنی نیست اما معلمان در جمهوری اسلامی حق ادامه تحصیل ندارند! دلیلش هم این است که معلم آگاه و با سواد که خروجی کلاس هایش شهروندانی متفکر، تحلیل گر و مطالبه گر و … باشند به درد کارخانه گوسفند سازی جمهوری اسلامی نمی خورند. آنها هم که با هزار مکافات و مشکلات ادامه تحصیل می دهند، در این سیستم عمدا و سیستماتیک مطرود و منزوی و حتی تحقیر می شوند. ضمن اینکه در جمهوری اسلامی بصورت هدفمند کمترین حقوق را به معلمان می دهند. نمونه اش خود من که با مدرک دکترای تخصصی و با ۲۲ سال سابقه تدریس دو میلیون و سیصدو هشتاد هزارتومان حقوق می گیرم. این را هم یادآوری نمایم که یک سال قبل بخاطر نگارش یک مقاله انتقادی (منابع را ببینید) بر علیه انتخابات نمایشی و حسن روحانی یارانه من را هم قطع کردند! این در حالی است که همین امروز صبح یکی از دانش آموزانم در مدرسه کار و دانش محمودیه قاسم آباد مشهد (من را در حومه مشهد مخفی کرده اند!) در حضور همکلاسی هایش به من گفت: آقای حسینی چطور یارانه شما را قطع کرده اند؟! او ادامه داد که “پدر من سپاهی (پاسدار) است و ماهی ۱۳ میلیون تومان حقوق می گیرد اما ما یارانه هم می گیریم.”! من به او گفتم برای پاسخ من به این سوال مقاله من تحت عنوان ” دسته بندی مردم در حکومت های استبدادی ” را سرچ و مطالعه کند.
واقعیت این است که جمهوری اسلامی واقعا نمی خواهد معلمان انگیزه تدریس به معنای واقعی کلمه را داشته باشند چرا که تنها در این صورت است که می تواند از شهروندان گوسفندان شیرده بسازد. اهداف آموزشی، منابع انسانی، مواد آموزشی، روش های تدریس و کنکور همه و همه طوری طراحی شده اند که قوای تفکر ورزی و خلاقیت شهروندان را به تدریج از آنها سلب می کنند و از آنان موجوداتی رام و آرام می سازند که یاد می گیرند طوطی وار حفظ و تکرار کنند، میمون وار تقلید کنند و گوسفند وار زندگی کنند.
زمان امتحانات هم که می شود مدیران از معلمان می خواهند که برای دانش آموزان کلاس های تقویتی بگذارند – تا از این طریق شیر خانواده های دانش آموزان را بدوشند. برای مثال مدیر مدرسه ما که حاج آقا اکبری نام داشت و چندین بار به مکه و کربلا هم رفته بود یک بار از من خواست که برای ۸۰ دانش آموز ۴ جلسه تقویتی بگذارم. او ۸۰۰ هزار تومان از دانش آموزان گرفت و تنها ۶۰ هزار تومان به من داد! – جلسه ای ۱۵ هزار تومان! حتما مقاله من در منابع تحت عنوان “کنکور؛ ابزاری برای استعمار و چپاول مردم” را هم مطالعه بفرمایید تا متوجه شوید چگونه از استرسی که سیستم آموزشی کنکور محور ایران به مردم تحمیل می کند جهت چپاول و غارت هر چه بیشتر آنها سو استفاده می کنند.
البته دزدیهای این مافیای قدرت که آموزش و پرورش و صدا و سیما و … را در سیطره خود دارد به همین موارد محدود نیست. چند روز قبل در سایت “صدای معلم” مطرح کردم که بعد از چند سال عضویت درشرکت تعاونی مصرف فرهنگیان به اداره آموزش و پرورش مشهد رفتم تا از عضویت در این تعاونی بی خاصیت انصراف دهم و سهم خودم را پس بگیرم. در کمال ناباوری من مسیول اداره گفت “متاسفانه” مسیول شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد سهم تمام سهامداران را برداشته و متواری شده است!! همینطور در سایت صدای معلم این را هم مطرح کردم که با توجه به دستبرد آشکار به اندوخته های معلمان ستمدیده در ”صندوق ذخیره فرهنگیان” از نظر من حراست آموزش و پرورش در این نوع دستبردها از معلمان ستمدیده مسیول است و “باید” پاسخگو باشد. آنها باید پاسخ دهند که چرا و چگونه متهمان این دزدی آشکار با وجود ممنوع الخروج بودن بیش از ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان از اندوخته ستمدیده ترین قشر جامعه را از کشور خارج کردند؟! من ادامه دادم که با توجه به قتل های نا محسوس و اختلاسها و دزدی های میلیاردی دیگر و سرقت دکل نفت و …. که عاملان آنها عمدتا به راحتی به خارج از کشور میروند بنظر میرسد وزارت اطلاعاتی ها و همدستان حراستی آنها – همانند “آمون های” فیلم یوزارسیف – خدایان جهل و تاریکی و غارت و خون را به حراست و پاسبانی نشسته اند.
بعد از مطرح کردن این نظرم و نظرات دیگر شبیه به آن در فضای مجازی نه تنها تنها برادرم و هفت خواهرم و فرزندانشان را تهدید ناموسی و حتی تهدید به قتل نامحسوس کردند و توسط همکاران و دانش آموزان بسیجی به آزار و اذیت فاشیستی من پرداختند بلکه وقتی دیدند من کما فی السابق به راهم در رو کردن چهره واقعی آنها ادامه می دهم خودم را هم – برای چندمین بار –  تهدید به قتل نامحسوس کردند! علنا به من می گویند که اگر در مقالاتم از آنها تقدس زدایی کنم و اسرار کنم که آنها و اربابانشان به نام اسلام و پیغمبر در حال غارت ملت هستند ترتیبی می دهند که علاوه بر فشار خون و … سرطان هم بگیرم. یاد آوری اینکه حراست آموزش و پرورش با مسیولیت آقای حسین پور و علیزاده (از شهرستان جاجرم که الان در حراست اداره کل آموزش و پرورش مشهد هستند) با مجوز قوه قضاییه و وزارت اطلاعات تا آنجا پیش رفتند که حتی به قصد کشتن من به من سم دادند و من را تا یک قدمی مرگ پیش بردند. ۳۲ روز در بیمارستان بستری بودم.
مقاله من تحت عنوان ” ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران” را در منابع بخوانید تا با فشارها و آزار و اذیت ها و توطیه های فاشیستی و شیطانی آنها آشنا شوید و متوجه شوید چرا بجای رصد و کنترل مافیای برادران دزد و قاچاقچی به جان من و قلم و زبان من افتاده اند. مضحک این است که آنها به ما دیکته می کنند که سربازان گمنام امام زمان هستند اما با من و خانواده مظلومم که از تبار حسین (ع) هستیم آن کردند و می کنند که یزید هم با جد ما و خاندان او نکرد.
اوه خدای من! “همین الان” که این مقاله تمام شد درب آپارتمانم را زدند و قبض آب م را داخل انداختند. دقت می کنم قبض آب را زده اند ۱۰۸ هزار تومان! من مجردم و تنها زندگی می کنم و قبض آب م از شش هزار تومان بیشتر نمی شود. اما هر بار که مقاله ای انتقادی می نویسم یا در کلاسم حرفی میزنم که عصبانی می شوند همزمان با تهدید ها و فشارهایشان از این کارها هم می کنند! به خداوندی خداوند سوگند ۲۴ ساعته آن لاین و آف لاین و از طریق تلفن و … مرا تحت کنترل و آزار و اذیت دارند. مسیول آپارتمان های بلوکی که در اینجا زندگی می کنم را هم برای آزار و اذیت و … من در محل زندگیم اجیر کرده اند (همسایه دیوار به دیوار من)…. من از شر و کید خامنه ای و سپاه او که حتی به داماد ما که سادات، روحانی و سپاهی بود هم رحم نکردند و برای تهدید و ارعاب من او را –نامحسوس- معدوم کردند به خداوند پناه برده ام و همینکه چند هموطن در جریان این امور و ماهیت آنها قرار می گیرند برای من کافیست.
منابع
تنها راه براندازی حکومت های استبدادی
کنکور؛ ابزاری برای استعمار و چپاول مردم
ما گوسفندان و آنها
سیستم آموزشی یا کارخانه گوسفند سازی؟!
چرا باید انتخابات را تحریم کنیم؟
دسته بندی مردم در حکومت های استبدادی
ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران
ویدیوی ۱۷ دقیقه ای معرفی اسلحه آموزشی من برای براندازی نرم حکومت های استبدادی
وبلاگ شخصی نویسنده (مقالات بیشتر)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر