۱۳۹۴ شهریور ۱۱, چهارشنبه

ملت به خط امام بی توجهی کند، سیلی خواهد خورد



                                     یعفغوب علی نظری

یعقوب‌علی نظری٬ فرمانده سپاه خراسان جنوبی گفته «اگر راه امام را گم یا فراموش 
کنیم یا خدای ناکرده عمداً کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد.»
آقای نظری افزوده «در کشور احساس می‌شود که یک جریانی می‌خواهند اهداف عالیه نظام را به اهداف دور تبدیل و می‌خواهد کاری کند که افراد غصه نان را بخورند؛ اما غصه استقلال را نداشته باشند.»
به گفته وی «یک عده‌ای آمریکا را جامعه جهانی معرفی می‌کنند و می‌خواهند دشمن را مخفی و پنهان و به قول رهبر انقلاب بزک کنند.»
این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود افزوده که آمریکا در پی نفوذ سیاسی٬ اقتصادی٬ علمی و امنیتی در ایران است و از روش‌های مختلف برای تحقق اهداف خود استفاده می‌کند.

فرماندهان سپاه و بسیاری از روحانیون محافظه‌کار در یک سال گذشته بی‌آنکه نامی از حسن روحانی و دولت وی ببرند٬ می‌گویند این دولت تلاش می‌کند تا چهره آمریکا را در ایران «بزک» کند.

                                                قطعآ مقصود اآقای نظری ، توجه ملت به این فرامین بوده است 




کلمات قصاری که نه تنها دیانت ، اخلاق و سرمایه های معنوی را از سرزمین ما گرفت، بلکه امنیت کل جامعه بشری را به خطر انداخت که پایان آن نیزمعلوم نیست . آقایان هاشمی، روحانی، خاتمی و میرحسین موسوی ، افتخارشان بر اینست که خود را خط امامی معرفی نمایند.  باید از این خط امامی ها این پرسش را نمود که امروز قربانی این واژه چه کسانی هستند ؟ حتمآ باید دیوار بر سر شخص خودمان بفتد تا به درد آن پی ببریم! زمانیکه در سال 67  همین امام شما با استفاده از همین واژه به قتل عام دست زد، شما کجا بودید؟ آیا از مردم انتظار دارید که مجددآ فریب شما را بخورند؟





از آقایان خطامامی ها این پرسش را می کنیم که وقتیکه خمینی می گوید : جنگ ، جنگ تا رفع فتنه در عالم ! روی سخنش با چه کسانی است ؟ از چه کسانی می خواهد که به این جنگ ادامه دهند؟ مگر نه اینست که جماعت شما، توسط جانشین او، فتنه گر معرفی شناخته شده اید؟ مگر نه اینکه برای همین امام  خونخوار، چندی پیش از سرمایه مردم ، با چراغ سبز شما ، میلیارها ، برای عظمت بخشیدن به مقبره جنایتکار هزینه نکردید؟ بنابراین همانطور که امروز هر کسی حرفهای متناقص بنیانگزار اسلام را به دلخواه خود تعبیر می کند، بهمانسان هر کسی همان کار را در مورد  مهملات خمینی دست ساز شما، انجام می دهد، متاسفانه دود این همه آتش پراکنی های شما ، تنها به چشم ملت می رود. شرم بر همه شما و دیانت شما باد!





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر