۱۳۹۵ اسفند ۲۱, شنبه

زمانیکه که شاگرد به استاد خود « درس اخلاق » می دهد! 
واکنش یک « طلبه » به سخنان مکارم شیرازی


به گزارش انصاف نیوز، «سیدمحمدمهدی صدرالساداتی» با اشاره به سخنان آیت الله مکارم شیرازی که  گفته است «زمانی فتوا که صادر می‌شد گوش شنوایی برای آن وجود داشت اما امروز زمانی است که گوش شنوا کم شده است»، در اینستاپستی نوشت:
من اصلا قصد تضعیف مرجعیت را ندارم، خدا شما را حفظ کند، فقط به عنوان طلبه کوچکی نگرانم... کاری هم نمی توانم بکنم، جواب مردم را هم نمی توانم بدهم اما سکوت هم نمی شود کرد، از سر استیصال می نویسم... مردم وقتی می بینند‌‌‌ معماری مجموعه ای که مرتبط به طلاب است، از بالاترین سالن های کشور شیک تر است ... در ذهنشان سوال ایجاد می شود که این پول از کجا آمده و به چه توجیهی برای زیبا سازی یک مجموعه طلبگی اینهمه هزینه شده؟ در حالی که وضعیت معیشتی بسیاری از مردم و خود طلاب قم بسیار ضعیف است ... مردم اینها را که میبینند، به خیلی چیز ها شک می کنند، دیگر گوششان شنوا نیست... کاش ساده تر بود، کاش مردمی تر بود این بنا!

نتیجه فتوای خمینی
نه تنها مسلمان نیستم ، بلکه این کتاب را مظهر « خشونت و قساوت » می دانم!
فتوای خمینی تائیدی بود بر « صحت گفتار» سلمان رشدی



     به اعتبار اظهارات این نویسنده مسلمان تبار ، باید خواندن « قرآن » همانند « نبرد من » ممنوع  اعلام شود




خرت ویلدرز، رهبر حزب راست افراطی هلند می گوید همانند ممنوعیت کتاب آدولف هیتلر، قرآن نیز باید در این کشور ممنوع شود.به گزارش یورو نیوز، او که همچنان در نظرسنجی ها پس از مارک روته، نخست وزیر لیبرال دموکرات هلند در جایگاه دوم قرار دارد و در تبلیغات انتخاباتی خود بر ملی گرایی تاکید می کند، معتقد است این ممنوعیت می تواند از شمار مهاجرانی که وارد هلند می شوند، بکاهد.

او پیش از این هم اعلام کرده بود که طرفدار بستن تمام مساجد در این کشور است.


خرت ویلدرز می گوید: «من ترجیح می دهم که در هلند قرآنی نباشد همانطور که داشتن کتاب «نبرد من» هیتلر غیرقانونی است. ممکن است این کار نمادین به نظر برسد اما تاثیرات بسیاری خواهد داشت. اگر کشوری در مقایسه با دیگر کشورها در سیاستهای مهاجرتی سخت گیرتر باشد، مهاجران به کشوری می روند که سیاستهای مهاجرتی منعطف تری دارد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر