۱۴۰۲ آبان ۲۱, یکشنبه

Kourosh_Golnam_2.jpg

                          خبرهایِ بد برای یهودی ستیزان، 

کوروش گلنام - ویژه گویا

نخستین و مهم‌ترین آن، انتشار یک نظرسنجی است که خوانندگان نتیجه شگفت آن را که در سایت گویا نیز منتشر شده، می‌بینند. مهم‌ترین نکته آن افزایش پشتیبانی از اسراییل در میان عرب‌های ساکن اسراییل است پس از یورش وحشیانه حماس به اسراییل!

دومین خبر بد برای یهودی ستیزان، این است که پس از یک ماه سرانجام اسراییل تصمیم گرفت یک فیلم 47 دقیقه‌ای از جنایت‌های حماس را این‌بار برای شماری اهالی هنر و سینما بیرون از اسراییل و در آمریکا نمایش دهد و گفته شده پس از آن نیز شاید اکران همگانی برای آن داشته باشد تا جهانیان بیشتر به ژرفنایِ جنایت‌های حماس پی ببرند. خبر را در آدرس زیر بخوانید:

ir.voanews.com/a/footage-of-hamas-attack-on-israel-screens-in-l-a-in-graphic-documentary-/7348819.html

این فیلم با آنچه که چند هفته پیش تنها برای خبرنگاران در اسراییل نشان داده شد شاید یکی نباشد. رویدادها به اندازه‌ای وحشتناک است که اسراییل تا کنون نمی‌خواسته انتشار همگانی بیابد. در نمایش تازه نیز چون نمایش پیشین کسی اجازه گرفتن عکس و یا فیلم‌برداری نداشته است. اسراییل تا کنون هم‌چنان تلاش کرده که این صحنه‌های تکان‌دهنده انتشار گسترده همگانی نیابند.

یک یادآوری: من در باره درگیری اسراییل و حماس می نویسم چون حکومت اسلامی، که من تردید ندارم پشت همه این برنامه بوده است، شوربختانه پای ایران و مردم ما را نیز به میان کشیده است و هیچ روشن نیست با کوچکترین اشتباه و نادانی دیگر، میهن و مردم مارا گرفتار جنگ نکند.

چند پرسش از یهودی ستیزان

در باره یورش وحشیانه حماس به اسراییل یک پرسش پایه‌ای در میان است. آیا قرار بوده است این یورش تنها وسیله حماس انجام شود و یا از داده‌ها چنین بر می‌آید که برنامه‌ریزی بسیار گسترده تر بوده است که هم‌زمان سپاه پاسداران، حزب‌الله لبنان، حوثی‌هایِ یمن و دیگر مزدوران حکومت در عراق و سوریه نیز به خاک اسراییل یورش برند؟

اگر مورد نخست درست باشد، که من آن را درست نمی‌دانم، حماس که پیشینه پاسخ‌های کوبنده اسراییل را می‌دانسته که بسیار سهمگین و کشنده خواهد بود، پس خود دست به حماقتی بزرگ زده و مردم بی پناه غزه را دستی، دستی به کام مرگ کشانده است.

اگر مورد دوم درست باشد، که گمان من همین است زیرا برنامه ریزی و فراهم کننده همه نیازهای مالی و لجستیکی از سوی حکومت اسلامی ایران بوده است و حتا تمرین‌هایِ نظامی برای این یورش به گمان من باید در خاک ایران و در پادگان‌هایی دور از چشم مردم انجام گرفته باشد زیرا این تروریست‌هایِ تبهکار نمی‌توانسته‌اند در دایره تنگ غزه جایی برای تمرین نظامی دور از چشم‌های کنجکاو داشته باشند، در لبنان نیز چنین امکانِ آزادانه‌ای نداشته‌اند و می توانسته نقشه را لو بدهد، می‌ماند بهترین و امن‌ترین مکان که همآن ایران زیر سایه ملایان آدم‌خوار است. واکنش پُرشتاب اسراییل و آمدن ناوهای هواپیمابر آمریکا به منطقه آخوند روانی و سرداران پوشالی و حزب‌الله لبنان را به شدت هراسناک ساخت که دخالت در جنگ بازی با آتش است و آنان را به سوی نابودی خواهد بُرد. دیدیم که سخنرانی حسن نصرالله به تعبیری درست "کوهی بود که موش زایید!"

***

روشن است هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند از رنج و درد مردم عادی غزه ناراحت و اندوه‌گین نشود ولی آنانی که این آتش را افروخته‌اند، آنانی که با سنگدلی و رذالت مرکز‌های مهم فرماندهی خود را در زیر بیمارستان‌ها و دیگر مکان‌های شلوغ قرار داده‌اند تا مردم عادیِ بیشتری قربانی شده و آنان بتوانند مظلوم نمایی نموده و در بوق‌های پروپاگاندای خود بدمند، مقصر اصلی‌اند نه اسراییل. نیاز است در این‌جا به این نکته مهم اشاره کنم که اسراییل از همآن روز نخست پی‌درپی به مردم غزه پیام ‌داده است که از شمال غزه بیرون بروند.

به این آمار که دو هفته‌ای پیش از تلویزیون سوئد، از قول رییس‌جمهور اسراییل"ایساک هِرزوگ" داده شد، توجه کنید: اسراییل تا زمان این اعلام به ساکنان غزه 6 میلیون پیام (اس.ام.اس) فرستاده، 4 میلیون بار تماس تلفنی گرفته و 1 میلیون تراکت از هوا در غزه پخش کرده با درخواست تخلیه شمال غزه. در برابر حماس با همه نیرو حتا با ایجاد راه بندان از بیرون رفتن مردم عادی جلوگیری کرده، چرا؟ چون از سویی به این دیوار گوشتی و سپر بلا نیاز داشته و از سویِ دیگر هرچه از مردم عادی کشته شود، به سود پروپاگاندای او، حکومت اسلامی و همه یهودی ستیزان است. بارها گفته شده که مردم غزه گروگان حماس هستند. خوانندگان در کلیپ کوتاهی حتمن دیده‌اند که مادری که دو فرزندش را از دست داده است به سرانِ حماس ناسزا می‌گوید و دیگرانی جلوی دهانش را می‌گیرند.

ماهیت شماری اپوزیسیون قلابی حکومت نیز آشکار شد

کسانی چون این آقای اولترا یهودی ستیز نیز با انبوه داده‌های نادرست در باره یهودیان و همراهی با آدم‌خواران حکومت اسلامی هر چه بیش‌تر در ایجاد نفزت از یهودیان بر این آتش خانمانسوز دمیدند و به یاری حکومت اسلامی شتافتند. آیا شگفت‌آور نیست که این آقای متوهم که برای خود حتا جایگاه رهبری در اپوزیسیون می‌بیند و هنگامی که در دل یک کشور به گفته خودش "امپریالیستی" تشریف دارد حتا به کُردهای دلاور ایران که 44 سال با این حکومت در سخت‌ترین وضع جنگیده‌اند و برای لقمه نانی شرافتمندانه و تسلیم نشدن به خواست‌هایِ رذیلانه حکومت، یکی از سخت‌ترین کارهای پُرخطر و باورنکردنی "کولبری"را انجام می‌دهند؛ شمار زیادی از آنان قربانی شده‌اند؛ شمار زیادی خانواده های آنان متلاشی شده و شمارفراوان دیگری آواره شده‌اند، درس می‌دهد که چه بکنند و چه نکنند! این آقا در باره درگیری اسراییل و فلسطینی‌ها پیشنهاد "یک دولت" را به میان آورد؟

همآن پیشنهادی که پیش از او امیر عبدالهیان در نشست سازمان ملل ارائه داد که نعل به نعل با پیشنهاد این آقای ضد یهودی یکی است که می گوید این فلسطینی‌ها هستند که باید در همه سرزمین اسراییل یک دولت تشکیل بدهند و منت گذاشته یهودیان و مسیحیان را نیز در آن بپذیرند یعنی سرزمینی که به شکل تاریخی سرزمینِ نیاکان یهودیان بوده است به دست مبارک نمونه هایی چون حماس و جهاد داده شود! چگونه پیشنهاد وزیر خارجه ایران از زبان این آقا بیان شده است؟ این آقا چنان از سهیونیسم(صهیونیسم ) جهانی و سلطه آن بر جهان می‌گوید که گویا یهودیان کنترل همه جهان را در دست دارند. نخست از او باید پرسید "سهیونیسم جهانی"یا "مافیای جهانی سهیونیسم "چیست و کدام است؟ این آقا با این همه ادعا هنوز نمی‌فهمد که سهونیسم معنایش تنها جنبش بازگشت به سرزمبن نیاکانِ یهودیان است و "سیون" برابر است با واژه اورشلیم و سرزمین اسراییل نه چیز دیگری. نخستین کنگره سهیونیسم در 1897 در شهر بازل سویس با پیشنهاد تئودور هرتزل یا هرتسل (1) تشکیل شد.

اکنون این آقای اولترا یهودی‌ستیز روشن کند "مافیای سهیونیسم جهانی" چگونه می‌تواند با این شمار اندک یهودیان شکل گرفته و همه جهان را زیر سلطه خود داشته باشد؟ یاد آور شوم که شمار کل یهودیان جهان تنها 15 میلیون و 200 هزار تَن است! چگونه این شمار اندک توانسته بر همه جهان چنین فرمانروایی یابد؟ از این میزان تنها 6،9 میلیون یهودی در اسراییل است، 6 میلیون دیگر نیز در آمریکا و باقی در سراسر جهان به ویژه اروپا پراکنده‌اند. اگر این نیروی کوچک چنین توانی داشته است که بر همه جهان تسلط یابد بر توانایی آنان باید آفرین گفت. مشکل ولی تنگ‌چشمی و حسادت بر دانش، توانایی فکری، اقتصادی و بازرگانی و پیشرفت‌هایِ یهودیان است و پروپاگاندای همیشگی مسلمانان و شماری کمونیست‌های روسی علیه آنان. نگارنده پیش از این نیز روشن نموده است که انتشار کتابِ سراسر دروغ "پروتوکُل مشایخ یهود" نیز ریشه و سرچشمه در روسیه دارد.

ببینید زمین‌هایی که یهودیان در همین فلسطین از عرب‌ها خریدند، زمین‌های بی بهره و خشکی بودند، اسراییلی‌ها خریدند و با کوشش،درایت و تکیه بر دانش و تکنیک آن‌ها را آباد ساختند. اکنون این آقای خیلی یهودی ستیز که در یک ماه چون آب بر آتش جوشیده است و از هر دروغ و تهمت و ناراستی به یهودیان و به قول خودش"سهیونیسم جهانی" ابا نداشته است، در یک جمله بی آسمان و ریسمان بافتن پاسخ بدهد که بانیان این فاجعه کنونی در غزه یهودیان و اسراییل بوده‌اند یا حکومت اسلامی( که امروز چون موشی ترسیده و به سوراخ خزیده) و مزدوران او حماس و جهاد اسلامی؟

پایان سخن:

برایِ من در درجه نخستِ اهمیت، ایران و مردم ایران قرار دارند. من بارها آرزو کرده‌ام که روزی دشمنی‌ها برطرف شده، نیروهای افراطی در هر دو سو از قدرت دور شوند و نیروهای وبرانگر در منطقه چون حکومت اسلامی از میان برود و صلح بین این دو ملت بر قرار شده و شیون و اندوه جایش را به شادی و سرور بدهد. یک‌بار دیگر به روشنی براین امر نیر پافشاری می‌کنم که در آینده ایران آزاد، مهم‌ترین و بهترین هم‌پیمان ما در منطقه اسراییل خواهد بود.

پا نویس:

Teodor harzl (1860 - 1904) - 1

نویسنده، روزنامه نگار و کوشنده سیاسی اتریشی ازخانواده‌ای یهودی بود. البته او در بوداپست مجارستان که آن رمان جزیی از امپراتوری اتریش ـ مجارستان بود، به دنیا آمد. در دانشگاه وین حقوق خواند. مدتی خبرنگار روزنامه اتریشی نوی فرایه پرس

Neue freiePress

بود که هنگام محاکمه جنجالی دریفوس افسر یهودی ارتش فرانسه که به دروغ مورد تهمت قرارگرفته بود خبرنگار این نشریه در دادگاه بودکه تاثیر فراوانی بر او گذاشت و او را به این اندیشه انداخت که یهودیان باید کشور مستقل خود را داشته باشند تا از پی‌گرد، یهودی ستیزی، آزار و آوراگی همیشگی رهایی یابند. او بنیانگذار حنبش سهیونیستی بود و سال پیش از این کنگره یعنی 1896 او دیدگاه خود در این زمینه را در کتاب "دولت یهود" منشر کرده بود. تئودور هرسل در 44 سالگی در پی یک بیماری قلبی در 1904 درگذشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر