۱۴۰۲ آبان ۱۰, چهارشنبه

 تروریست‌هایِ حماس و جهاد شاید اکنون فهمیده باشند، کوروش گلنام

ویژه خبرنامه گویا

این دو سازمان تروریست دست پرورده حکومت اسلامی ایران شاید اکنون فهمیده باشند که چگونه بازیچه دست آخوندها و سرداران پوشالی سپاه شده‌اند.

بلوف‌ها دیگر کاربُرد ندارد

۱ـ در باره نرسیدن آب هیرمند به ایران و تهدید رییسی که چنین و چنان می‌کنیم، طالبان با آوردن یک گالون آب دَم مرز، حکومت اسلامی را به سخره گرفت، به یک پاسگاه مرزی تجاوز کرد، سزبازانی کشته شدند، آنان آشکارا مبارز طلبیدند ولی هم رهبر درمانده و هم فرماندهای پوشالی سپاه و رییس حمهور شش کلاسه خود را به نشنیدن زدند. طالبان خوب می‌دانست که تهدیدهایِ این جماعت از رهبر تا پایین بلوفی بیش نیست و اینان مردِ میدانِ نبرد نیستند.
۲ ـ طالبان هم به خوبی فهمیده است که شما سرداران و نظامیان میهن‌ و مردم فروش تنها پهلوان میدانِ خالی هستید، زور بازوی شما تنها در برابر مردم دست خالی و بی‌پناه ایران است. به چنان فلاکتی افتاده‌اید که کودکان را می‌کشید. مهساها و رامیناها را می‌‌کشید، لکه‌های ننگی بر پیشانی شما که هرگز پاک نخواهد شد.

۳ ـ ببینید میزانِ بیزاری از تروریست‌هایِ حماس و جهاد اسلامی که مزدور حکومت اسلامی هستند تا چه اندازه است که کشورهایِ عربی نیز پشتیبانی استواری از آنان نکرده و برخوردهایِ ملایمی با اسراییل داشته‌اند و شاید هم آرزو می‌کنند اسراییل این دوسازمان تروریست را نابود کند؛ عراق در سازمان ملل به قطع‌نامه برای آتش بس رای ممتنع می‌دهد؛ مصر به هیچ روی نمی‌پذیرد که تروریست‌هایِ حماس و جهاد اسلامی به خاک مصر بروند؛ قطر اعلام کرده‌است که پس از پایان درگیری‌ها تکلیف برخی سران حماس را که در هُتلی لوکس زندگی می‌کنند، روشن خواهد کرد. معنایش باید این باشد که آنان را اخراج خواهد کرد.
۴ ـ زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی، همآن که بنا به گفته خودش یک‌بار با هیئت هم‌راه یک‌جا ۲۲ میلیون دلار از سرمایه‌های مردم ایران را وسیله تبهکار قاسم سلیمانی در چمدان‌هایی دریافت کرده است، در کمال شگفتی در مصاحبه‌ای با تلویزیون الجزیره با لحنی جدی می‌گوید شیعه در میان ما راه ندارد و نباید راه داشته باشد. (بیانِ مفهومی)
۵ ـ اگر زمزمه‌ها در باره اعتراض سرانی از حماس به حکومت اسلامی و خیانت‌کار نامیدن حکومت اسلامی درست باشد، باید به این نتیجه رسید که دامنه برنامه حمله تروریست‌هایِ حماس و جهاد اسلامی به اسراییل می‌باید بسیار گسترده‌تر بوده و همآن هدف نهایی نابودی اسراییل را، که ۴۴ سال است حکومت اسلامی آن را فریاد می‌کند و در این راه از هیچ تبهکاری روی‌گردان نبوده است، در برنامه داشته است. آخوند مالیخولیایی علی خامنه‌ای و سرداران دنبالچه او با توجه به درگیری‌هایِ درونی در خود اسراییل تصور نمی‌کرده‌اند که اسراییل زیر باران ۵۰۰۰ موشک و هم‌زمان یورش غافلگیرانه از زمین و دریا و هوا جان سالم به در برد و بتواند خود را سازماندهی کند. این یورش سپس با افزودن یورش از سوی حزب‌الله لبنان و دیگر گروهای مزدور از سوریه و یمن و سپاه پاسداران، کار اسراییل را ساخته و رویای کودکانه خامنه‌ای جامه عمل به خود گرفته و او با شوق و ذوق مدال افتخار نابودی اسراییل را بر سینه خواهد زد. ولی وجود گُنبد آهنین در شکار موشک‌ها، واکنش و سازماندهی شتابان اسراییل و وارد آوردن ضربه‌هایِ سهمگین به تروریست‌ها و بیرون راندن آنان از خاک اسراییل، همه نقشه‌ها را به هم ریخت. تاکنون نه تنها حکومت اسلامی و حزب الله بنا بر نقشه‌ای که داشته‌اند به شکلی جدی به یاری حماس نرفته‌اندکه آخوند خامنه‌ای در همآن آغاز و دیدنِ شکست و فرار حماس، هراسناک در یک روز چندبار اعلام داشت که ما شرکت نداشتیم و ما پشت قضیه نبودیم و این در حالی بود که نه اسراییل و نه آمریکا و نه هیج کشور دیگری سیاست‌مدارانه و برای بازنشدنِ جبهه‌ای تازه در میدان نبرد، سخنی از دخالت و سازماندهی از سوی حکومت اسلامی نکرده بودند و خامنه‌ای با این سخنانِ شتاب‌آلود خود را لو داد.

چه کسی مسئول اصلی این خون‌ریزی و فاجعه است؟

سرانجام همه سندها رو خواهد‌شد و جهانیان خواهند دید که رهبر متوهم و بیمار حکومتِ اسلامی آخوند علی خامنه‌ای متهم اصلی این فتنه و آتش افروزی است. شوربختانه گذشته از مردم اسراییل، مردم عادی غزه بیشترین قربانی را داده و آسیبی سخت دیده‌اند. حماس با رذالت مرکز هدایت زیرزمینی خود را زیر بیمارستان بزرگ غزه قرار داده است. پیش‌تر زیر آموزشگاه‌ها و مسجدها نیز بوده است تا با ایجاد دیوارهای انسانی در این مرکزهایِ حساس خود در پناه و ایمن باشد. نپذیرفتن آتش بس از سویی به سود اسراییل نیست و از سویِ دیگر پذیرش آن بهترین مجال را به تروریست‌های حماس می‌دهد که یا بگریزند و یا فاجعه دیگری را رقم بزنند.
نگارنده نیز چون بسیاری از مردم جهان خواستار یک صلح نهایی و پایدار بین اسراییلیان و فلسطینیان است. ولی آیا تا حکومت فتنه‌گر اسلامی و رهبر دیوانه‌ای که خود همیشه پُشت پرده و در انبوه نگهبانان در آسایش است ولی فرمان مرگ و نابودی برای دیگران صادر می‌کند، پابرجا است، در همه منطقه پُرآشوب خاورمیانه صلحی امکان پذیر هست؟

کورش گلنام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر