۱۴۰۱ اردیبهشت ۱۱, یکشنبه

 گاف برای گوهر خیر اندیش، نان برای نایاک 


فرزانه روستایی - حضور هنرمندان ایرانی در برنامه نمایش فیلم حبیب احمدزاده از کارگردانان رانتی دفاع مقدس تبدیل به یک موضوع مهم رسانه ای شده است. 
رسانه ها از این هنرمندان می پرسند چرا در برنامه نمایش فیلمی شرکت کردید که با هزینه رانتی جمهوری اسلامی حمایت و ساخته شده و برگذارکننده آن نمایش نیز نایاک از لابی های آلوده دست جمهوری اسلامی است.

شاید آقایان و خانم های شرکت کننده اطلاع نداشتند که کارکرد نایاک شستن سیمای جمهوری اسلامی در خارج از کشور و در ضمن لابی گری برای همه خلاف هایی است که نظام به هر شکلی در خارج از کشور انجام می دهد.

باید به خانم گوهر خیراندیش گفت که معنای دمکراسی ایستادن در صف و در کنار مردم است نه در صف کسانی که برای روابط مفسده انگیز در سطح بین المللیک کارچاق کنی می کنند.

به آقای پرویز پرستویی باید گفت که نمی شود در نشست هایی شرکت کرد که هدف از برگزاری آن بزک کردن سیمای فاجعه باری است که مردم ایران به آن دچار شده اند. به آقای اسفندیار منفردزاده هم باید گقت که سوابق و اعتبار ایشان حیف بود برای اینکه خرج روابط مافیای نایاک شود.

اعتبار هنرمندان به تاییدی است که از مردم می گیرند اما اگر قرار باشد این اعتبار و احترام خرج دشمنان مردم شود معنای آن این است که هنرمندان حساب خود را از مردم جدا و در مقابل نهضت مردمی قرار گرفته اند که هدف آن نجات کشور از چنگال مافیای هزار سر حاکم است.

Farzaneh Roostaee/we save iran

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر