۱۳۹۹ آبان ۳, شنبه

.

  "بیانیه ۱۴ نفر"

مانیفست رسمی جبهه معترضین درون و برون کشور

هموطنان گرامی

 

ما ۱۴ تن، بی هیچ واهمه و پروایی، جمهوری اسلامی را نظامی برآمده از قوانین استبدادی می‌دانیم و با نشانه رفتن دقیق مبانی و مظهر مفاسد این نظام که همانا “قانون اساسی” و جایگاه ولی فقیه و “رهبری” است، خواستار مطالبات بر حق خود و بخش وسیعی از مردم خویشیم! به بیانی واضحتر، ما با کلیت این حکومت و حاکمیت و همه نهادها و قوای آن مخالفیم و معتقدیم هیچ راهی برای بازسازی و نوسازی این رژیم وجود ندارد.>>>>

ما ۱۴ تن، در پی “گذار کامل” و مسالمت‌آمیز از این رژیم «ایران ویران کن» و در پی برپایی انتخاباتی آزاد هستیم. 

ما نیز در آرزوی برخورداری حکومتی دموکراتیک و سکولار بوده که اعلامیه جهانی حقوق بشر سر لوحه مجلس آینده‌اش برای تدوین و تبیین مدرنترین قانون اساسی عصر حاضر باشد! 

پس آنچه که ما ۱۴ تن با انتشار نخستین بیانیه‌ خویش در پی آن بوده و هستیم، یک مطالبه فراجناحی برای «عبور کامل» از نظام جمهوری اسلامی بوده و متعلق به همه آزادی‌خواهان راستین با هر گرایش سیاسی و عقیدتی است


حمایت بیش از هزار شخصیت سیاسی و فرهنگی از داخل و خارج از کشوراز این بیانیه

اپوزسیون اگر راست میگوید و ایران را دوست دارد بیاید همین چهارده نفر را به عنوان گروه رهبری گذار متفقا (و نه تک تک) اعلام کنند تا بخش مهمی از مشکل رهبری را برای مردم ایران روشن کند من فکر میکنم اگر همه گروههای سیاسی حاضر به این کار شوند شاهزاده هم که این اتحاد را ببیند به آنها خواهد پیوست . این بهترین فرصت برای رفع اختلافهای اپوزسیون در بیرون از کشور است که آینده کشور را بدست فرزندان دلیر و میهن پرست داخل کشوربه سپارد تا خود آنها بقیه تیم رهبری را از درون ایران فرا بخوانند.اگر این کار آگاهانه و گام به گام صورت گیرد آسانترین و اطمینان بخش ترین راه برای حذف رژیم مذهبی و برکناری ملایان از قدرت است که امیدواریم این تغییر مدنی بدون خشونت صورت گیرد و تغییر زندگی بسوی بهتر شدن در ایران با سرعت انجام شود. این کار همت اپوزسیون را میطلبد .

پاسخ

From: degar bavaran <degarbavaran@gmail.com>
Sent: Sunday, October 25, 2020 5:27 AM
Subject: تفویض قدرت
 
با درود فراوان

۲ نظر:

  1. اپوزسیون اگر راست میگوید ایران را دوست دارد بیاید همین چهارده نفر را به عنوان گروه رهبری گذار متفقا و نه تک تک اعلام کند تا بخش مهمی از مشکل رهبری را برای مردم ایران روشن کند من فکر میکنم اگر همه گروههای سیاسی حاضر به این کار شوند شاهزاده هم که این اتحاد را ببیند به آنها خواهد پیوست . این بهترین فرصت برای رفع اختلافهای اپوزسیون در بیرون از کشور است که آینده کشور را بدست فرزندان دلیر و میهن پرست داخل کشور سپرد تا خود آنها بقیه تیم رهبری را از درون ایران فرا بخوانند.
    اگر این کار آگاهانه و گام به گام صورت گیرد آسانترین و اطمینان بخش ترین راه برای حذف رژیم مذهبی و برکناری ملایان از قدرت است که امیدواریم این تغییر مدنی بدون خشونت صورت گیرد و تغییر زندگی بسوی بهتر شدن در ایران با سرعت انجام شود. این کار همت اپوزسیون را میطلبد .

    پاسخحذف
  2. اگر اپوزسیون با غیرتی داشتیم همگی پشت بیانیه ۱۴نفرات از گروه‌های طرفداران رضا پهلوی و جمهوری خواهان رنگارنگ جمع میشدند و همین بیانیه را مرکز کار همه گانی قرار میدادند.افسوس که از همان اول بعضی با اتهام ۱۴ معصوم و این مزخرفات سنگ انداختند.درود به زنان و مردان از خود گذشته که با شهامت در مقابل گنگ اسلامی ایستادند و بعضی اینک در زندان زیر شکنجه قرار دارند.

    پاسخحذف