۱۳۹۹ فروردین ۲۷, چهارشنبه

khoramabad.jpg حمله ۵۰۰ نفر از نیروهای امنیتی به منطقه فقیرنشین خرم‌آباد + فیلم

سایت جوانه‌ها ـ نیروهای ویژه یکان امداد به همراه صدهاتن از نیروهای امنیتی و بسیج و ماموران شهرداری به منطقه فقیر نشین یک محله در خرم‌آباد حمله کرده و اقدام به تخریب خانه‌های مردم برسرشان کردند.
روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹ ماموران وحشی خامنه‌ای بیرحمانه به مادران و پدران پیر اهالی محله فقیر نشین فلک الدین در خرم‌آباد هجوم برده و دست و پا و سر و صورت آنها را شکستند.
صبح روز سه شنبه ۲۶ فروردین با حضور سعید رازانی دادستان جنایتکار خرم آباد در محله فقیر نشین فلک الدین با بیش از ۲۰۰نیروی ویژه یگان امداد و ماموران شهرداری با تعداد ۱۰ عدد گریدر، ۱۰عدد ماشین آبپاش و ۱۰ عدد بیل مکانیکی و نیروهای بسیجی مجهز به شوکر به مردم بیگناه این محله هجوم بردند.
تعداد بسیجی‌ها حدودا۳۰۰نفر یعنی بیشتر از پلیسها بودند و در کل کسی باور نمیکرد حدود ۵۰۰ نیروی امنیتی و حدود ۳۰دستگاه سنگین برای یک محله فقیر نشین کوچک که تمامی مردم این محل کسب و کارشان خرید و فروش ضایعات است هجوم بیاورند.
پیرمرد و پیرزنی که بعد از اخطار بسیجیان از پشت بام منزل پایین نیامدند هنگام تخریب در زیر آوار مصالح ساختمانی مانده بودند. حال این پدر و مادر پیر وخیم گزارش شده است.
بسیجیان با تیراندازی هوایی، مردم محله را فراری دادند، مادری که در زیر آوار گرفتار شده بود به بسیجیها میگفت: پسرم با جمع آوری بطری نوشابه از زباله‌ها این خانه را ساخته خرابش نکنید.
ماموران وحشی خامنه‌ای ۱۱ خانه مردم فقیر را تخریب کردند.
شایان ذکر است که مردم و جوانان با پرتاب سنگ در برابر ماموران مقاومت کرده و اقدام به شکستن شیشه‌های خودروهای آنان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر