۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۱, پنجشنبه

Nourizad.jpg پیام جدید محمد نوری زاد هشداری به جمهوری اسلامی

اطلاعیه کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ نفر
جمهوری اسلامی در طول بیش از ۴ دهه حکومت جاهلانه و جنایتکارانه‌اش لحظه‌ای در دگراندیش ستیزی و آزار، اذیت، شکنجه و کشتار دگراندیشان و مخالفان سیاسی و عقیدتی، و فعالان حرکت‌های مدنی و صنفی درنگ نکرده است. این حکومت حتی در فاجعه بحران کرونا در میهنمان از شکنجه و اعدام اسیران سیاسی و عقیدتیِ در بندش دست نکشیده است.
محمد نوری زاد، فعال سیاسی و مدنی و از تدوین کنندگان بیانیه ۱۴ نفر، و یکی از نمادهای مبارزه و مقاومت آزادیخواهانه و عدالت جویانه در میهنمان در تازه ترین پیام‌اش از زندان به گوشه‌ای دیگر از ستمگری هائی که حکومت اسلامی در قبال خانواده وی روا می‌دارد پرداخته است. در این پیام محمد نوری زاد ضمن اشاره به ادامه آزار و اذیت خانواده‌اش توسط ماموران این حکومت اعلام می‌کند که در اعتراض به رفتارغیر انسانی و غیرقانونی حکومت اسلامی با خانواده او، دست به خودکشی خواهد زد. جمهوری اسلامی که یکی از روش‌های ددمنشانه‌اش گروگان گیری خانواده زندانیان سیاسی ست علی فرزند محمد نوری زاد را به دلیل اعتراض وی به سرنگون کردن هواپیمای مسافربری توسط سپاه پاسداران، به سه سال و نیم زندان محکوم کرده است.
هموطنان عزیز، مردم آزادۀ جهان
پیام محمد نوری زاد بیانگر این واقعیت چهل ساله است که جمهوری اسلامی حتی خانواده دگراندیشان و مخالفان سیاسی و عقیدتی خود را تحمل نکرده است و آنان را مورد توهین، تحقیر، آزار، اذیت و شکنجه قرار داده و به اسارت و گروگان گرفته است.
ما نگران وضعیت محمد نوری زاد هستیم و اعلام می‌کنیم هر اتفاق ناگواری که برای محمد نوری زاد و خانواده او رخ بدهد مسؤلیت‌اش به عهده علی خامنه‌ای و حکومت اسلامی ست.
هموطن عزیز!
آیا زمان آن نرسیده است که اپوزیسیون حکومت اسلامی در خارج و در داخل کشور، پس ازتاخیری چندین ساله، متحد و همصدا خواستار آزادی همۀ زندانیان سیاسی و عقیدتی، و فعالان مدنی و صنفی شود. ما، یعنی اپوزیسیون حکومت اسلامی نیزدر قبال این فجایع مسؤل هستیم، سکوت، بی عملی و پراکندگی ما دست حکومت اسلامی را برای ارتکاب جنایت‌های بیشتر باز گذاشته است. فریاد خود را علیه ستمگران حکومت اسلامی رساتر کنیم و دست در دست هم، بیاری آزادگان جهان و مردم میهنمان حکومت اسلامی را مجبور کنیم محمد نوری زاد، زندانیان بیانیه ۱۴ نفر، و همه زندانیان سیاسی و عقیدتی، و دگراندیش را آزاد کند. حکومت اسلامی می‌باید دست از توهین و تحقیر، آزار، اذیت، گروگان گیری و زندانی کردن خانواده زندانیان سیاسی و عقیدتی بردارد.
کمیته حمایت از بیانیه ۱۴ کنشگر سیاسی و مدنی
حسن اعتمادی، بهروزستوده، مسعود نقره کار
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
۲۹ آپریل ۲۰۲۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر