۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

پدر سپیده قلیان :
12 مامور مرد و دو مامور زن با خشونت ریختند خانه، دندان های پسرم را شکستند ، من وهمسرم را کتک زدند و گفتند دخترت را هم می کشیم 


مصاحبه مسیح علینژاد با پدر سپیده قلیان

پدر⁧ سپیده قلیان ⁩ امروز گفت: نحوه‌ بازداشت جنایت و شکنجه‌ی محض است. با ناراحتی و‌ نگرانی شدید می‌گوید: ساعت ۷صبح ۱۲مامور مرد و دو مامور زن با خشونت ریختند خانه،  دندان‌های پسرم را شکستند من و همسرم را کتک زدند گفتند دخترت را هم می کشیم. خواهش می‌کنم نگذارید بچه های ما را بکشند.

پدر ⁧ سپیده قلیان ⁩ در ادامه گفت: این همه سال داستان دو طفل مسلم را برای ما گفتند با بچه‌های من بدتر رفتار کردند، با دیگ غذا زدند توی سر دخترم، سپیده فریاد می‌زد. دست و پای پسرم را بستند انداختند صندوق عقب ماشین. من رفتم اطلاعات شوش گفتند تو را هم بازداشت می‌کنیم.
پدر ⁧ سپیده قلیان ⁩ می‌گوید که جان سپیده و برادرش در خطر است، یکی از ماموران لحظه بازداشت فریاد می‌‌زد همه ولش کنن، من یکی ولش نمی‌کنم، می‌کشم این دختر رو. پسرم التماس می‌کرد به من که تو رو خدا نگذار منو ببرن تمام سر و صورت پسرم پر از خون بود اصلا نمی‌دونم سالم بر می‌گردند. من فقط می‌خواهم صدای منو بشنوند نگذارند بچه‌های منو بکشند.
از: پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر