۱۳۹۷ تیر ۲۶, سه‌شنبه

                                 دستگیری ۴۶ نفر در هرمزگان به دلیل مدلینگ


نیروی انتظامی در استان هرمزگان اقدام به دستگیری گسترده عده‌ای کرده‌اند که در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کرده‌اند. این افراد متهم شده‌اند که عکس‌ها مربوط به مد و آرایش مو و چهره خود را در شبکه اینستاگرام نیز منتشر کرده‌اند.


خبرگزاری آسوشیتدپرس روز دوشنبه ۱۶ ژوئیه (۲۷ تیر) به نقل از خبرگزاری ایرنا از دستگیری گسترده عده‌ای در استان هرمزگان خبر داده است.
خبرگزاری هرانا نیز بر اساس گزارشی که از سوی خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی منتشر شده بود، در این باره چنین نوشته است: «کارشناسان پلیس امنیت عمومی هرمزگان در پی رصد و کنترل فضای مجازی مطلع شدند افرادی به صورت گسترده و سازمان‌یافته اقدام به فعالیت در شبکه مدلینگ در سطح شهر بندرعباس کرده و تصویرها و کلیپ های آنان در اینستاگرام توسط خودشان منتشر شده است.»

گفته می‌شود که وظیفه رصد و ردگیری این افراد به پلیس امنیت عمومی هرمزگان محول شده بود. در ادامه گزارش درباره افراد دستگیر شده چنین آمده است:
«در این راستا با هماهنگی مقام قضایی، ۳۸ واحد صنفی متخلف (عکاسان، آرایشگاه های زنانه و مزون عروس) و ۸ نفر از خانم‌های مدل شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.»


دویچه وله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر