۱۳۹۶ اسفند ۲۰, یکشنبه

بازیگر شجاع سینما :
مدافعان حرم یا مدافعان اسد


کیهان حکومتی با حمله به یک بازیگر دیگر سینما نوشت: نوید محمدزاده بار دیگر احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد. این بازیگر سینما در آخرین اقدام خود ضمن توهین به شهدای مدافع حرم با ادبیاتی سخیف آنها را «جان‌باختگان مدافع رژیم اسد» خوانده و با انتشار فیلمی مدعی شده یکی از جانبازان دفاع مقدس در حمایت از لیلا حاتمی موضع‌گیری کرده است. نوید محمدزاده اخیرا به عنوان یکی از شخصیت‌های فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» بین مردم شناخته می‌شود.


کیهان حکومتی: دختر یک شهید مدافع حرم از دو سینماگر به جرم حمایت از اغتشاشگران و اهانت به شهدا شکایت خواهد کرد.


سوده نجفی فرزند شهید مدافع حرم سردار شهید اکبر نجفی از تهمینه میلانی و لیلا حاتمی شکایت قضایی خواهد کرد.


این فرزند شهید در صفحه‌ شخصی خود در فضای مجازی تاکید نموده که به زودی شکایت خود را تسلیم مراجع قضایی خواهد کرد.

گفتنی است میلانی و حاتمی به حمایت از تروریست‌ها و اغتشاشگران پرداختند. میلانی از شهدای مدافع حرم، به عنوان کشته‌شده‌های هدف اعتراض مردم ایران نام برده است.

مادر شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا نیز قبلا اعلام کرد از لیلا حاتمی به دلیل حمایت از آشوبگران در حضور خبرنگاران خارجی به مراجع قضایی شکایت کرده است.


لیلا حاتمی: از نحوه برخورد با معترضان عمیقا عصبانی‌ هستم 



لیلا حاتمی‌ هنرپیشه ایرانی در کنفرانس خبری فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی در فستیوال فیلم برلیناله در برلین‌ از نحوه برخورد حکومت ایران با معترضان در دی ماه امسال به‌تندی انتقاد کرد.

به گزارش دویچه وله، لیلا حاتمی در فستیوال فیلم برلیناله گفت:«می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و عصبانیت و ناراحتی شدید خود از نحوه برخورد با معترضان در ایران را اعلام کنم.»


این هنرپیشه ایرانی گفت:«شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

سخنان لیلا حاتمی واکنش‌های دوگانه‌ای را برانگیخته است. در حالی که در شبکه‌های اجتماعی اظهارات او به طور گسترده‌ای منعکس شده و مورد استقبال قرار گرفته است، رسانه‌های نزدیک به جمهوری اسلامی از خانم حاتمی انتقاد کرده و به آن واکنش منفی نشان داده‌اند.


خبرگزاری فارس‌، در واکنش، این سخنان را "عجیب" توصیف کرده و لیلا حاتمی را به حمایت از کسانی که آنها را آشوبگر خوانده، متهم کرده است.


در دی ماه امسال (۱۳۹۶)، بیش از ۷۰ شهر ایران صحنه اعتراضات و تظاهرات ضد حکومتی بودند. بر اساس گزارش‌های رسمی در جریان این اعتراضات دست‌کم ۲۳ نفر کشته و بیش از چهار هزار نفر بازداشت شدند. حداقل، سه تن از بازداشت‌شدگان در زندان جان خود را از دست دادند و مقامات مسئول اعلام کردند که آنها خودکشی کرده‌اند.



مملکت صاحب ندارد 

هدیه تهرانی در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار دو عکس از اهواز به آلودگی هوای این شهر انتقاد کرد و نوشت:
«اهواز هوا ندارد. کرمانشاه پناه ندارد. ارومیه آب ندارد. تالاب حیات ندارد. کشتی نجات ندارد. جنگل درخت ندارد. فرهنگ بها ندارد. هنر اثر ندارد . علم ثمر ندارد ... ندارد ... ندارد... ایران هوای خوش ندارد.
حال خوش ندارد. آب خوش ندارد.
بابا نان ندارد ... ندارد ... ندارد ... ایران درد دارد ... . بابا نان ندارد.
مادر داغ دارد.
کودک توان ندارد.
بابا درد دارد.
مادر درد دارد.
کودک درد دارد.
ملت درد دارد.
کشور درد دارد. —- ایران درد دارد.
ایران نجات ندارد؟
ایران مسئول ندارد؟ ... ندارد! #اهواز هوا ندارد»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر