۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

سیاوش لشگری    
تحریم خامنه ای یعنی چه؟      

تحریم خامنه ای یعنی چه که همه از خوشحالی آب لب و لوچه مان سرازیر شده است ؟ آیا تحریم خامنه ای یعنی از فردا خامنه ای نمیتواند حرف بزند و صدایش بریده میشود؟ از فردا خامنه ای نمی تواند غذا بخورد و گرسنه خواهد ماند ؟
از این پس خامنه ای اجازه ندارد به قم و مشهد و به زیارت امامزاده ها برود ؟ خامنه ای برمیگردد به مسجد؟
شاید منظور از تحریم رهبر به این معناست که پس از این او اجازه دخالت در امور سیاسی را ندارد و باید فقط روضه بخواند و استخاره باز کند . ممکن است بفرمایید، نه آقا جان شما متوجه نیستی تحریم رهبر یعنی او نمیتواند از پولهای دزدی کرده اش که در بانک های خارجی و داخلی خوابانده برداشت کند و خرج بیت بیکاره رهبری ومحافظان خود بکند ، عجب ، مگرسید پولها را با نام خودش به بانک ها گذاشته که شخص او را تحریم کرده اند . او حتا با نام مجتبی و مصطفی و آن دو تا بیکاره و بیعاره دیگر پسرانش هم جایی پولی نگذاشته که نگران تحریم ها باشد و تنش بلرزد . پولهای به جیب زده این مرد خودرای و خودخواه بنام افراد ناشناخته ای است که هیجکس آنها را نمی شناسد . و یا با نامهای مستعار دیگری است که از قدیم بیشتر آنها چنین نام هایی دارند و برایش شناسنامه هم ساخته اند . این آخوند ها از زمانی که گدایی میکردند و سر قبرستانها فاتحه می گفتند و روضه پنج ریالی میخواندند آموختند پولها و طلاها ی خود را در کجا و چگونه پنهان کنند . این هفت خط های روزگار که امروز با کوله باری از تجربه به حکومت خود ادامه میدهند آن همه طلا بشکل ضریح و درو پیکر طلایی و گنبدهای با روکش طلا و مدارس و پارک و خانه و...و...و در عراق و سوریه و یمن و جاهای دیگر و حتا در آفریقا کشوری مانند بورکینا فاسو و یا در آمریکای جنوبی مانند ونزوئلا به نام سازندگی برپا کرده اند برای روزی است که خود و بستگان آنها مجبور به ترک ایران شوند و فرار را بر قرار لازم ببینند . تحریم جواد ظریف وزیر امور خارجه رژیم می تواند معنایی داشتهباشد که او نتواند به آمریکا برود اما مطمئنا او به بجز آمریکا به همه کشورها مانند اروپا و آفریقا براحتی خواهد رفتنرفت هم نرفت او نیازی به مسافرت به اروپا و یا جاهای دیگر ندارد . روسیه را که از دستشان نگرفته اند.

سردار فرصت طلب سلیمانی هم از تحریم خودش زیانی نخواهد دید برای او رفتن به عراق و یمن و سوریه که قطع نمی شود هر تحریمی هم داشته باشد حرف هواست و بر این جنایتکاران اثری نخواهد داشت و او را هیچ آزاری نخواهد رسید تا آنجا که تا به امروز ثابت شده تحریم و یا هر تنبیهی که شده بر روی مردم بوده و یک میلی متر از قطر گردن و شکم هیچ آخوندی نکاسته است که برعکس روز بروز ثروتمند تر و پر روتر وطلبکارترشده اند . برای آنها همه چیز وجود دارد و به لطف سکوت ملت خوب میچرند و خوب می پرند . اگر کسی میداند تحریم اشخاصی مانند خامنه ای و سردار سلیمانی و جنتی و سردار جعفری و سردار سلامی و مانند آنها یعنی چه و آنها را از چه کارشان باز میدارد بما هم بگوید تا متوجه شویم وزبان کوتاه کنیم و نگوییم گول این تحریم های بی اثر و سیاست بازیهای دلالان سیاسی را نخورید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر