۱۴۰۰ مهر ۸, پنجشنبه

 سوال از جناب آقای دکتر افشاری گرامی

عبدلستار دوشوکی

جنابعالی بارها فرموده اید که "برانداز" نیستید, بلکه "انقلابی" هستید. بنده چند سوال داشتم. امیدوارم لطف کرده برای تنویر افکار عمومی و بنده به آنها جواب دهید.

برانداز یعنی کسی که خواهان تغییر رژیم است (این واژه روش براندازی را مشخص نکرده). آیا شما خواهان تغییر بنیادین رژیم هستید یا نه؟  اگر هستید, چرا "برانداز" نیستید؟

 

منظور از "انقلابی" چیست؟ یعنی طرفدار انقلاب سال ۵۷ ؟  یا طرفدار انقلاب جدید که رژیم فعلی را سرنگون کند؟

 

جنابعالی اگر برانداز نیستید, چرا در جمع براندازان شرکت می کنید و در طیف جمهوری خواهان برانداز بسیار فعال و پیشرو  و ظاهرا تاثیر گذار هستید؟

 

منتظر جواب های جنابعالی هستم. در ضمن این ایمیل را برای تنی چند از هموطنان که در گروه ایمیل من هستند, نیز (BCC) کپی می کنم. زیرا اینها سوال اساسی بسیاری از هموطنان نیز است.

 

با آرزوی آزادی ایران 

عبدالستار دوشوکی


پ ن : در ضمن مقاله دیروزی بنده در سایت گویا با بیش از هشتصد رای مثبت و ٦٤ رای منفی گویای این است که اکثریت قاطع هموطنان (مخاطب گویا) با نظرات بنده موافق هستند و این نوع سوالات دغدغه آنها نیز است. زیرا سالهاست ما درگیر این معضل مصنوعی تطویل شده ، و تشتت آفرین  و عملا "خنثی گرانه" و استمرارطلبانه بخصوص از جانب طیف های مختلف صادراتی از جمله ملی مذهبی ها و اصلاح طلبان گوناگون و کسانی نظیر اکبر گنجی و امثالهم که در طی سالها از ایران خارج شده اند و در آمریکا سکونت اختیار کرده اند, می باشیم که در بین گسل و شکاف های طبیعی طیف های مختلف اپوزیسیون نفوذ کرده اند تا دریدگی این درزها و ژرفی زخم ها را عمیق تر کنند. اما حیرت اینکه اینان ظاهرا در لباس "مخالف جمهوری اسلامی" با "آمریکا" و غرب و با "براندازی" و "براندازان"  مخالفت می کنند. بیش از پانزده سال پیش همین سوال را از آقای اکبر گنجی در سایت گویا پرسیدم. این هم لینک آن مقاله:  https://news.gooya.com/politics/archives/2006/07/050867.php


لینک مقاله دیروزی بنده در گویا با بیش از هشتصد رای مثبت و ٦٤ رای منفی اینجاست: 

https://news.gooya.com/2021/09/post-56542.php


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر