۱۳۹۶ تیر ۵, دوشنبه

احمد علم الهدی :
حجاب عامل ایجاد شرافت برای پیامبر اسلام است

ایرنا

نماینده علی خامنه ايی در خراسان گفت: «آزادسازی فضای مجازی، عدم اعمال محدودیت و مدیریت بر این فضا نوعی ابزار برای براندازی اسلام و شرافت پیامبر اکرم است.»



سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در خطبه های نماز عید فطر در افزود: «امروزه با توسعه عناصر، عوامل و اسباب ناهنجاری هایی نظیر اینترنت و ماهواره که در نتیجه توسعه صنعت الکترونیک در میان خانواده ها بوجود آمده امکان تربیت کردن نسلی زاهد و باتقوا وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «مسئولان توجه داشته باشند این کشور پایگاه پیغمبر است و نباید ابزار براندازی پیامبر در کشور در حال توسعه باشد. آزادی فضای مجازی در صورتی که امکان اعمال همه نوع محدودیت سازی برای آن وجود دارد، سپردن نسل جوان به لاابالی گری های جریان غربی است.»

امام جمعه مشهد گفت: «چنانچه مسئولان نظام بگویند ما نسبت به فضای مجازی مسئول نیستیم بی ناموسی در این کشور آزاد می شود و جان و ناموس مردم امنیت نخواهد داشت. فضای مجازی مانند فضای واقعی است و فرهنگ و فکر اسلامی مردم در این فضا امنیت ندارد لذا باید محدودیت های لازم در این فضا ایجاد و این فضا از حالت تهدید برای جامعه و جوانان خارج شود.»


وی افزود: «شرافت پیامبر در کشور ایران وابسته به توسعه ارزشها و فرهنگ پیغمبر است. حجاب عامل ایجاد شرافت برای پیامبر اسلام است. علت ترویج بی حجابی و ممانعت از داشتن حجاب در کشورهای غربی این است که آنها می دانند حجاب بزرگترین ضامن حفظ ارزش های پیامبر(ص) است.»

علم الهدی ادامه داد: «مردم و مسئولانی که در مقابل مساله بی حجابی و بدحجابی در جامعه بی تفاوت باشند در مبارزه با اهانت به رسول الله بی تفاوت هستند. تنها نباید توقع داشت که نیروی انتظامی با مساله بدحجابی برخورد کند زیرا رضاخان با بکارگیری تمامی مامورانش نیز نتوانست زنان ایرانی را بی حجاب کند. همه مردم، علما و مسئولان نسبت به مبارزه با بدحجابی مسئول هستند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر