۱۳۹۵ آذر ۲۳, سه‌شنبه

اخلالگر شمائید ، چون زور دارید فکر می کنید حق با شما است ؟

مسعود پزشکیان کلمه – گروه خبر: مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه در پاسخ به فردی که خواستار اعدام رهبران محصور جنبش سبز شده و ادعا کرده بود آنان کشور را به هم زده و ضد مردم هستند، گفت که اخلال‌گر شمایید که این حرف‌ها را می‌زنید.

وی همچنین با بیان این پرسش که چون زور دارید حق باشماست؟! گفته است: چه کسی می‌گوید که حق با شماست، چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!
مسعود پزشکیان در کانال تلگرامی خود نوشته است:
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در نشست روز دانشجو خطاب به او گفت: «کسی که آرامش کشور را به‌هم بزند، هرکسی که باشد باید اعدام شود نه اینکه برود حصر!؛ حالا مقام معظم رهبری صلاح دیده‌اند که برود حصر؛ اینها ضدولایت‌اند، ضد مردم‌اند که از آنها دفاع شود».
پزشکیان پاسخ داد: «این چه ادبیاتی است هرکس در این مملکت اخلال می‌کند، باید کُشت؟! مگر شما قاضی هستید که حکم صادر می‌کنید؟! اخلال گر شما هستید که این حرف را می زنید.
کسی که از اول حکم داده است حق ندارد قضاوت کند. قاضی باید بی‌طرف باشد.
چه کسی می‌گوید که حق با شماست، من هم می‌گویم حق با من است. چون زور دارید حق باشماست؟! چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!»

امروز نظام ولایت و حامیان ذوب شده آن ، مسلمانی را از یک « فضیلت ظاهری » در گذشته به یک « رذیلت اخلاقی » در زمان کنونی آنچنان سقوط داده اند که دیگر کمتر انسان شرافتمندی بخود اجاز می دهد تا اورا مسلمان بنامند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر