۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

خودتان در باره درستی و نادرستی این دو مطلب قضاوت کنید

قطع آب ۴ مدرسه به دلیل بدهی

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام خبر قطع آب چهار مدرسه در پیکانشهر به دلیل بدهی، گفت: متاسفانه قطع آب به روی دانش آموزان، رفتاری غیراخلاقی و خلاف قانون است.

به گزارش ایسنا، اسفندیار چهاربند در بازدید از ایسنا اظهار کرد:‌ از روز گذشته، آب چهار مدرسه در این منطقه به علت بدهی قطع شده است.

وی افزود: این اقدام، خلاف قانون است و امروز دستور دادیم تا پیگیری‌های قانونی به عمل آمده و از رییس هیات مدیره شهرک پیکانشهر ، طرح شکایت شود.


مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه قطع آب یک مدرسه عملی غیراخلاقی و خلاف قانون است، گفت: ۵۰۰ دانش آموز نیاز به آب دارند. این دانش آموزان موجود زنده اند و ضروریاتی دارند. ما سال گذشته در یخبندان‌ها، مدارس را به علت یخ زدگی و ترکیدن لوله‌های آب تعطیل کردیم، چون آب همانند اکسیژن از ضروریات اولیه است، در حالی که به همین سادگی آب مدرسه را قطع می کنند.

چهاربند صبح روز یکشنبه به همراه مسعود ثقفی، سخنگو و مدیرکل روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن بازدید از ایسنا به پرسش‌های خبرنگاران و سوالات مطروح مخاطبان پاسخ داد که مشروح آن طی روزهای آتی ارسال می‌شود.

حمید رسایی خطاب به معلمان در رابطه با تجمعات اخیر آنان: قدر این آزادی را بدانید، شاه دستور داد معلم معترض را به قفس شیرهای گرسنه بیاندازند

آخوند حمید رسایی نماینده مجلس در صفحه گوگل پلاس خود ضمن نقل یک ماجرای تاریخی از معلمان خواسته است که مراقب باشند از اعتراض صنفی آنها بهره‌برداری سیاسی نشود.

به گزارش آنا، در بخشی از این یادداشت آمده است:
... اما معلمین عزیزی که این روز‌ها تجمع می‌کنید و شعار می‌دهید و پلاکارد اعتراضی به دست می‌گیرید، از یاد نبرید که این آزادی، محصول نظام جمهوری اسلامی و ارمغان امام راحل و خون صد‌ها هزار شهید است. مراقب باشیم دشمنان نظامی که برای شما و ما آزادی را به ارمغان آورده، از اعتراض صنفی شما بهره برداری سیاسی نکنند.

شاید مثل ماهی در آب حواستان به این نعمت آزادی نباشد، پس بکذارید با یادآوری قطعه‌ای از تاریخ کشورمان، این نعمت را یادآوری کنم: منصوررفیع‌زاده، رئیس شعبه ساواک در آمریکا با کمک سازمان CIA برای هدفی که پروژه آن سازمان بود، کتابی در سال۱۹۸۷ در آمریکا بنام شاهد چاپ کرد. رفیع‌زاده در ص۲۸۱ کتابش می‌نویسد: برای گزارش به تهران آمدم. در آن ایام یک معلم تبریزی را به جرم إعتراض به شاه به إوین بردند، یک هفته بعد شاه به باغ وحش خصوصی أش سر زد و آن معلم را آوردند. تیمسار نصیری، رییس ساواک هم بود. بعد شاه دستور داد آن معلم را در قفس شیرهای گرسنه انداختند و نظاره گر خوردنش توسط شیر‌ها شد!

در کنار اعتراض‌های این روز‌هایتان، این داستان را هم در کلاس درس برای دانش آموزان نسل چهارم انقلاب نقل کنید. معلم‌های عزیز، وقتی جلوی مجلس جمهوری اسلامی یا مقابل وزارتخانه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی برای اعتراض می‌آیید، قدمتان روی چشم، فقط یادتان نرود این آزادی محصول این نظام اس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر