۱۳۹۶ فروردین ۲۳, چهارشنبه

اعتراض طلاب به « فساد گسترده » ائمه جمعه 


رادیوفردا - 
روحانیون و طلاب معترضی که در اعتراض به «فساد» ائمه جمعه ایران با پای پیاده از بروجرد عازم تهران هستند، ابعاد دیگری از «فساد» امام جمعه این شهر را فاش کردند.
این روحانیون در تازه‌ترین بیانیه خود از وجود «فساد گسترده» در شهرداری بروجرد خبر داده و می‌گویند حسن ترابی، امام جمعه این شهر در این «فساد» دست دارد.
این روحانیون معترض در بیانیه خود همچنین آورده‌اند که «بسیاری از ائمه جمعه کشور همچون امام جمعه فعلی بروجرد خود به عامل فساد و نکبت» تبدیل شده‌اند.
در این بیانیه از امامان جمعه سایر شهرهای ایران به عنوان «بانی و پشتیبان اصحاب قدرت و ثروت» نام برده شده و معترضان می‌گویند که «این وضع قابل تحمل نیست.»
روحانیون معترض از امام جمعه شهر بروجرد به عنوان «عقبه فسادهای وسیع سیاسی و مالی» نام برده‌اند.
آنها می‌گویند که امام جمعه بروجرد به همراه برخی اعضای شورای این شهر «زدوبندها و معاملات کثیفی برای کسب و حفظ و توسعه قدرت نامشروع‌شان داشته‌اند.»
این روحانیون معتقدند این امام جمعه، «برای حفظ حاکمیت و مدیریت بر تمام ساختارهای تصمیم‌گیری و اداری» این شهر با شهرداری «زدوبند» کرده است.
آن‌طور که معترضان می‌گویند امام جمعه بروجرد به همراه برخی اعضای شورای شهر در «زدوبندهای» خود با شهرداری بروجرد اقدام به استخدام «غیرمجاز» ۷۰۰ نیرو کرده‌اند.
آنها همچنین از اهدای «غیرقانونی» یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از سوی شهرداری به امام جمعه شهر بروجرد سخن به میان آورده‌اند.
آن‌طور که این روحانیون معترض گفته‌اند تابلوهای تبلیغاتی شهر بروجرد نیز در یکی از این «زدوبندها» با قیمتی نازل به پسر امام جمعه این شهر واگذار شده است.
گروهی از روحانیون و طلاب بروجرد در استان لرستان در اعتراض به «فساد» امام جمعه این شهر و سایر امامان جمعه در ایران از هفته گذشته با پای پیاده از بروجرد عازم تهران شده‌اند.
دو کانال تلگرامی این معترضان به نام‌های «مقاومت در لرستان» و «مقاومت در بروجرد» اطلاعیه‌ها، اخبار و تصاویر این پیاده‌روی اعتراضی را منتشر می‌کنند.
این روحانیون معترض در نخستین بیانیه خود از حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، به عنوان فرد «نالایق و نااهلی» یاد کرده‌اند که «سال‌هاست با لگدکوب کردن ارزش‌ها و ترویج فساد و نکبت در بروجرد در حق مردم خیانت می‌کند.»
در این بیانیه از آقای ترابی به عنوان یکی از مسئولان «پرادعای ظالمی» در استان لرستان نام برده شده که «مانع بزرگ و اصلی پیشبرد گفتمان و تحقق اهداف انقلاب» هستند.
بیانیه اعتراضی این روحانیون در روزهای اخیر از سوی خبرگزاری بسیج و تعداد دیگری از وب‌سایت‌های محافظه‌کار نیز پوشش داده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر