۱۳۹۵ تیر ۲۷, یکشنبه

مردم دزدی های گذشته را فراموش نمی کنند!


روحانی در سخنانش در جمع مردم کرمانشاه با بیان اینکه ما لوایح لازم را برای مقابله با حقوق‌های نامتعارف به مجلس شورای اسلامی ارایه می‌دهیم، گفت: راه‌حل این مشکل شفافیت، اجرای قانون و اقدام دسته‌جمعی همه ما است. ما با حمایت اکثریت قاطع مردم این مشکل را حل می‌کنیم.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه در کشور مجموع حقوق بگیران از جمله کارکنان و بازنشستگان حدود ۸ میلیون نفر هستند، اظهار کرد: از میان آنها ۱۰۰، ۲۰۰ یا ۳۰۰ نفر تخلف کرده‌اند و بقیه مدیران و کارکنان ما پاک و زحمتکش هستند، بنابراین نباید تخلف چندصد نفر را به سایرین تعمیم دهیم.
رئیس دولت تدبیر و امید همچنین افزود: اگر تخلفی انجام شده به این معنا نیست که دزدی‌های گذشته را فراموش کنیم. اگر کسانی هستند که می‌خواهند مسأله فیش‌های حقوقی را ادامه دهند تا دزدی‌های گذشته فراموش شود، مردم این دزدی‌ها را فراموش نمی‌کنند و از دادگاه می‌خواهند که این دزدان را به سزای اعمالشان برسانند. مردم تخلف ۳ هزار میلیاردی و ۱۲ هزار میلیاردی را فراموش نمی‌کنند. آمریکا ۲ میلیارد دلار از اموال ملت را به خاطر اهمال چند سال پیش می‌خواهد ببرد. مردم ما این قصور را فراموش نمی‌کنند.
روحانی تأکید کرد: دولت قول می‌دهد مسأله حقوق‌های نامتعارف را حل کند. در عین حال دولت تخلفات سال‌های گذشته و مبارزه با فساد را به عنوان یک اصل اساسی از یاد نمی‌برد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به برخی مشکلات استان کرمانشاه، گفت: ما برای حل مشکل جوانان کرمانشاه اقدام می‌کنیم و ایجاد منطقه آزاد را در دست مطالعه و اقدام قرار می‌دهیم و تا پایان این دولت راه‌آهن را به کرمانشاه می‌رسانیم. همچنین به پالایشگاه و پتروشیمی هم کمک کرده و گازرسانی را به روستاها توسعه می‌دهیم. در دولت یازدهم حدود ۵۴۰ روستا در طرح اجرای گازرسانی هستند. در مجموع برای ۴۵ طرح و پروژه به تصویب رسیده در دولت حدود ۹۹۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این طرح‌ها در سال ۹۵ و ۹۶ اجرایی و عملیاتی می‌شود.
روحانی در ابتدای سخنان خود در جمع مردم کرمانشاه با اشاره به حضور خود در سال ۵۸ و ۵۹ در کرمانشاه و آشنایی با شهید کشوری و شهید شیرودی، گفت: اگر مردم ایران از جنگ هشت‌ساله سخن می‌گویند ما باید در مورد کرمانشاه از تجاوز و ناامنی ۱۰‌ساله سخن بگوییم. ۱۰ سال این مردم در برابر تجاوز گروهک‌های داخلی و سپس در برابر عفلقیان ایستادند و جای جای این سرزمین شاهد دلاوری‌ها و ایستادگی مردم این سرزمین است.
روحانی در پایان با بیان اینکه آخرین نقطه‌ای که دشمن مزدور را به زانو درآوردیم در کرمانشاه و عملیات مرصاد بود، گفت: ما دشمن را تعقیب و دست آنها را قطع کردیم و نشان دادیم مردم غیور ایران و کرمانشاه اجازه نمی‌دهند ذره‌ای از خاک این سرزمین در اختیار دشمن قرار گیرد. ارتش،‌ سپاه، ‌نیروی انتظامی و بسیج قهرمانی آفریدند و به جهانیان گفتند ایران همواره مقتدر و پیروز خواهد بود.
کلمه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر