۱۳۹۵ مرداد ۴, دوشنبه

توطئه جدید آمریکاه با همدستی زنان بدحجاب



شکوه میرزادگی

در سی و هشت سال گذشته، بررسی روش های برخورد جمهوری اسلامی با زنان نشان داده که این حکومت هر گاه خود را در خطر ببیند اولین راه حل را در حمله به زنان و هر چه بیشتر پوشاندن و به خانه کشاندن آن ها می بيند. پس از طريق اين گونه بررسی ها نيز می توان به وضعيت حکومت در موقعيت ها مختلف آگاهی يافت.
حال به مختصری از برنامه ها و نقشه هایی که این روزها حکومت اسلامی مسلط بر ايران برای زنان کشیده است توجه کنید تا متوجه وخامت وضع کنونی بشويد:

دومین اجلاس «فعالان مردمی عرصه ی عفاف و حجاب» روز گذشته (30 تیر) در مشهد برگزار شد. (تا برنامه خانه نشین کردن زنان مخالف حجاب اسلامی و شیوه ی برخورد مردمان ناآگاه را با «بدحجاب ها» تدارک ببینند).

ـ در روزهای گذشته در هر شهری جماعتی از زنانِ ناآگاه به حقوق خود را برای تظاهرات علیه بد حجابی راه انداخته و پلاکارت هایی احمقانه مثل «بدحجابی توطئه اسراییل است»، و یا «مانتوی چسبان و کوتاه توطئه آمریکاست» به دست شان داده اند (تا حتماً زنان «بدحجاب!» را، که از رفتن به جهنم و توسری و آزارهای بیشمار نترسیده اند، از این بترسانند که اگر فردایی باز بدحجابی کنند و مانتوی کوتاه یا چسبان بپوشند به عنوان همدستی با آمریکا و اسراییل و اقدام علیه امنیت ملی دستگیر می شوند).

ـ ناصر مکارم شیرازی، استاد حوزه علمیه قم، در سخنرانی اش دراجلاس حجاب و عفاف فرموده: «هفته ی حجاب و راهپیمایی‌هایی که برگزار شد نشان داد، اکثریت قاطع زنان این کشور طرفدار حجاب هستند؛ اقلیتی هم که نیستند باید خود را تطبیق دهند.» (ایشان علاوه بر این که مثل همه ی مسئولین جمهوری اسلامی عدد و رقم سرش نمی شود و معنای اکثریت را نمی داند، به روی خودش نیاورد که همین چندی پیش معاون اجتماعی رییس قوه ی قضاییه کلی از بدحجابی نالیده و گفته بود: «از بدحجابی در حال رفتن به بی حجابی هستیم»).

ـ مکارم شیرازی در همین سخنرانی گفت که: «برای ترویج حجاب بهتر است، به جای مجازات، از بدحجابان امتیازهایی گرفته شود و به باحجاب ها امتیازهایی داده شود».او از دولت خواست تا مسئله ی حجاب را جدی بگیرد و این کار را از دستگاه ‌هایی که بر آنها مسلط است، مانند «ادارات، بیمارستان‌ها، دبستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها»شروع کند. و گفت «در ادامه هم باید بانک ها و نهادهای دیگر جامعه به این جریان محلق شده و چهره ی جامعه را عوض کنند.» (اين سخنان، به زبان یک استاد حوزه یعنی که زنان بدحجاب را از ادارات و موسسات دولتی و خصوصی بیرون کنید و با حجاب ها را جایشان بگذارید، یعنی هزاران هزار زن تحصیل کرده را خانه نشین و بیکار و فقیر کرده و زنان کم سواد ناآگاهی را که حاضرند پلاکارت های احمقانه دست بگیرند بر صندلی های موسسات بنشانید)

ـ از رسانه ها خواسته شد تا «در شناسایی حق عفاف به عنوان حق مسلم جامعه و مطالبه گری این حق اقدام کنند». (حتما از صبح تا شام در رسانه های خود شعار «انرژی حجابی حق مسلم ماست» را به جای «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» به صورت نوشتاری و گفتاری فریاد کنند.)

ـ و پس از این اجلاس و تصمیم گیری ها، به گفته ی اعضای جبهه ی فرهنگی حجاب و عفاف: «آیت الله خامنه ای از شنیدن گزارشات لبخند رضایت بر لبان شان نشست و ابراز رضایت فرمودند و همچنان تاکید کردند که:«در اینکه باید با بدحجابی مواجهه و مقابله کرد، کسی نباید تردید کند».

(یعنی «مقام رهبری!» ، به همه، از جمله به آقای روحانی که همین چندی پیش گفته بود «حق نداریم در زندگی خصوصی مردم دخالت كنیم، جز در زمینه اجرای قانون»، تذکر داده که در یک حکومت مذهبی، از هر نوعش، دخالت در امور خصوصی مردم، به ويژه دخالت در امور مربوط به زنان از لباس پوشیدن گرفته تا ازدواج و طلاق و بچه دار شدن مهمترین قانون است.)

22 جولای 2016


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر