۱۳۹۴ آبان ۲۱, پنجشنبه

ما امام جمعه ها، امام زاده ایم ، مردم نباید بی درو دروازه امام جمعه ها را نقد کنند






                               علم الهدی

 گزارش ایسنا ، احمد علم الهدی در گردهمایی مسئولین ستادهای نماز جمعه استان که صبح دیروز در دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد، اظهار کرد: در هر موقعیت مکانی و جغرافیایی باید بساط نماز جمعه را گسترش دهید، نماز جمعه مشهد دارای ۴۰ هزار نمازگزار است، این در حالی است که مخاطبان بزگترین همایش‌ها از ۲۶ هزار نفر تجاوز نمی‌کند، بنابراین این شما می‌توانید نقش تاثیرگذاری در جهت اهداف انقلابی داشته باشید.




علم الهدی با بیان اینکه «امام جمعه هر شهر در نقش امام زاده زنده آن شهر است»،خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه استان افزود: از آن جایی که مقام معظم رهبری امام است، ائمه جمعه هر شهر امام‌زاده آن شهر است و بقعه و بارگاه هم همان دستگاه نماز جمعه است، بنابراین شما باید از امام جمعه شهرتان محافظت کنید.



امام جمعه مشهد با بیان اینکه «امام جمعه نمی‌تواند نسبت به جریان‌ها و کم و کاستی عملکرد مسئولین بی‌تفاوت باشد»، تصرح کرد: چرا که این کار مشکل شرعی دارد و از سویی موجب سلب اعتماد مردم به ائمه جمعه خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «مردم نباید بی در و دروازه امام جمعه را نقد کنند»، افزود: البته گاهی مواقع آسیب از برخورد خود ائمه جمعه است که شما مسئولین ستاد باید آن را به امام جمعه به صورت صحیح انتقال دهند.










      علم الهدی نمیداند که مردم حتی برای بنیانگزار اسلام ارزش قائل نیستند، تا چه رسد به حمالانی چون او ؟  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر