۱۳۹۴ آبان ۲۴, یکشنبه

سگ هار داعش پاچه صاحبانش را گرفت!!




             جنگ تا رفع فتنه درعالم


روزنامه وطن امروز تیتر نخست خود را تحت عنوان 

“بفرمایید شام” به حملات ترویستی پاریس اختصاص داده است.

به گزارش خرداد، این روزنامه با اشاره به شمار قربانیان حملات پاریس نوشت: غرب سرانجام دستپخت خود در سوریه را چشید.روزنامه کیهان هم در این‌باره نوشت: "سگ هار داعش پاچه صاحبانش را گرفت ".










روزنامه کیهان در این مطلب آورده است: عناصر «داعش» با انجام عملیات تروریستی «زنجیره ای» در پایتخت فرانسه، ۱۶۰ نفر را به کام مرگ فرستادند و ۲۰۰ تن دیگر را مجروح کردند؛ حال ۸۰ نفر از زخمی ها «وخیم» اعلام شده است.


حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود در شماره روز یکشنبه ۲۴ آبان روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان زنبورها به لانه برمی گردند! به بهانه حادثه تروریستی در فرانسه یادآوری کرده که این سخن از «برتولت برشت»، شاعر و نمایشنامه نویس آلمانی است که می گفت «می توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما، هرگز نمی توان برای همیشه به همه دروغ گفت ».

در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز این تیترها به چشم می خورد: حراج روزنامه های زنجیره ای در بازار سید اسماعیل!، این همه سینه خیز رفتی یک کلمه از حق منتقدان دفاع می کردی!، زمزمه دبّه آژانس! پرونده پی ام دی بسته نمی شود، نه به آن تأخیر ۳ هفته ای و نه به این شتابزدگی نمادین، ایران پسا برجام ضدآمریکایی تر از همیشه است.

مذاکره ایران، آمریکا و اروپا درباره دستورالعمل رفع تحریم ها!، داعش زیر آتش سنگین ارتش سوریه/صدها تکفیری به هلاکت رسیدند، نرخ رشد اقتصادی اروپا به صفر نزدیک شد و تنها آرزویش شهادت بود از دیگر عناوین مطالب روزنامه کیهان است.




      پدر معنوی سگ های هار داعش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر