۱۳۹۴ آبان ۲۲, جمعه

عامل سقوط « فاو » هاشمی رفسنجانی بود ه است



                                مجتبی ذولنور

دیگربان

مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده علی خامنه‌ای در سپاه پاسداران در سخنان کم‌سابقه‌ای اکبر هاشمی رفسنجانی را متهم به «سیاسی‌کاری» در جنگ و عامل سقوط شهر «فاو» کرد.

آقای ذوالنور بی‌آنکه نامی از هاشمی رفسنجانی ببرد٬ گفته «کسانی‌که این روز‌ها خواب‌نما شده‌اند و مرتب خواب به امام نسبت می‌دهند در زمان جنگ هم سیاسی با جنگ برخورد کردند.»




وی افزوده «سیاسی‌کاری» این افراد باعث شد «زمینه‌های عقب‌نشینی و سقوط فاو رقم» بخورد.


برخی از فرماندهان سپاه پاسداران پس از پایان جنگ به طور پراکنده در سخنانی از نقش «مخرب» هاشمی رفسنجانی در اداره جنگ سخن به میان آورده‌اند.
این فرماندهان به همراه گروه دیگری از محافظه‌کاران تندرو از هاشمی رفسنجانی به عنوان عضو گروهی نام می‌برند که در پایان رساندن جنگ به روح‌الله خمینی «جام زهر» دادند.


توضیح دگرباوران :


 اظهارات آقای ذولنور و درستی آنها در مورد هاشمی رفسنجانی چیز تازه ای نیست ، اما در اینجا این پرسش پیش می آید که آیا آقای ذولنور این موارد را نمی دانسته  و تازه به آن پی برده است ، یا از همان ابتداء می دانسته و تنها از روی سیاسی کاری آنها را کتمان کرده است، و اکنون زمان آن فرارسیده است تا از آنها در راستای  « پروژه نفوذ » استفاده ابزاری کند ؟؟؟  



هاشمی بدنبال استفاده از حسن خمینی در بزنگاه است
۱۸ شهریور ۱۳۹۴

مجتبی ذوالنور٬ مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفته اصلاح‌طلبان «رهبر قوی» ندارند٬ هاشمی رفسنجانی در پی کنترل حسن خمینی است و روحانی و رفسنجانی در یک «پازل فکری» قرار دارند.
آقای ذوالنور این مطالب را در جمع گروهی از فعالان سیاسی محافظه‌کار بیان کرده و افزوده «اوضاع اردوگاه اصلاحات به دلیل فقدان رهبر نابسامان است
به گفته وی «در حال حاضر نه عارف و نه موسوی خویینی‌ها و نه حتی هاشمی رفسنجانی نمی‌توانند رهبری اصلاح‌طلبان را به عهده بگیرند
ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش هاشمی رفسنجانی برای «شخصیت سازی» خبر داده و گفته سخنان «غیر علمی» وی در «علامه» خطاب کردن حسن خمینی نیز گواه بر این تلاش‌هاست.
ذوالنور هدف هاشمی از تمجید‌ها از حسن خمینی را در اختیار گرفتن «کنترل» خمینی و استفاده مناسب از او در «بزنگاه مناسب» ارزیابی کرده است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه در سخنان خود به توافق‌نامه هسته‌ای وین نیز اشاره کرده و افزوده که این توافق‌نامه از برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی عبور کرده است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر