۱۳۹۴ آبان ۲۰, چهارشنبه

یک نوحه خوان شهردار منطقه شد



                                     نازنین کامدار
روز

بنا به نوشته سایت های خبری، فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که در وبسایت رسمی شهرداری خود را "حامد ملا مجتهد تهرانی" معرفی و ترانه ها و نوحه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از دیروز در مقام شهردار شده و از این پس مدیریت شهری مناطقی چون کن، شهر زیبا، شهران، مهران، آریاشهر، جنت‌آباد، پونک، باغ فیض، سردار جنگل، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی و سولقان را بر عهده خواهد داشت.

سایت خبری "قلم نیوز" در اینباره می نویسد: "حامد مجتهدی تهرانی از روز گذشته در محل کار جدید خود مستقر شده و جایگزین اسفندیار آزاده شهردار سابق ناحیه ۶ شده است که ۶ سال تمام در این پست مشغول فعالیت بود. آزاده در دو هفته پایانی مسوولیت خود با وجود برگزاری مراسم تودیع به عنوان سرپرست انجام وظیفه نمود تا روز گذشته که شهردار جدید در محل کار خود حضور پیدا کرده است.گفتنی است صفحه پرتال خبری شهرداری ناحیه ۶ همچنان عکس اسفندیار آزاده را به عنوان شهردار ناحیه به مراجعه کنندگان معرفی می کند". 

حامد ملا مجتهد تهرانی برنامه خود را به عنوان شهردارنیز چنین معرفی کرده است: "اقتضای شرایط وضرایب خاص این حوزه عملیاتی، تکیه به شعاع مشورتی محلات، مشارکت فعال مردمی و بهره گیری از پتانسیل آنان در عرصه مدیریت شهری است که این مهم با ارتباطی عاطفی، اخلاقی، وعقلانی با توده های مردم از لایه های مختلف اجتماعی تا سطوح نخبگان و فرهیختگان نظم گرفته به گونه‌ای که امروز بانک اطلاعات فرهیختگان مشتمل بر چهارده کمیته تخصصی با عنایت به توسعه و تنوع فعالیت ها در تمامی مباحث فرهنگی، عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی، اجتماعی، هنری و ورزشی را رصد و در تمام موارد شهرداری را همراهی و همیاری و به بلوغ سازمانی و پویایی سیستم کمک می‌نمایند و مدیریت شهری به عنوان حلقه همگرای مرکزی، این ظرفیت ها را تجمیع و مصادره به مطلوب مردم در قلمرو می‌نماید». 

شهردار انتخابی قالیباف که به نظر ناظران ارتباط وی را با گروه عوامی نوحه خوانان برقرار خواهد کرد، درمتنی که به عنوان برنامه کار عملی خود ارایه داده نوشته: «لطف پروردگار و مهر همقطاران روشن نظر و دوراندیش اسباب تحرکات ثمربخش و نیک فرجامی در عرصه طراحی و فنون شهری با جهت گیری فرهنگی و اجتماعی و تنظیم این تعامل بنحو شایسته و بایسته ای گردید تا لذت خدمت به مردم را بیش از پیش لمس کنیم زیرا باور داریم که : راه خدا از میان مردم میگذرد". 

سایت "صراط نیوز" هم در اینباره می نویسد: "قاليباف كه همواره حركت بر مرز اصولگرايي و اصلاح طلبي را در مشي رفتاري خود سرلوحه قرار داده و سالهاست تلاش مي كند تا دل هواداران هر دو طيف را با اقدامات و اظهاراتش به دست بياورد، اين بار در اقدامي مشابه، فردي را به عنوان شهردار يكي از نواحي برگزيده كه از يك سو نسبت نسبي با يكي از علماي به نام تهراني داشته و از سوي ديگر دستي هم بر آتش هنر آنهم از نوع خوانندگي دارد! بنا بر اين گزارش، «حامد م.ت» كه اخيرا در يكي از مهمترين و استراتژيك ترين نواحي تهران به عنوان شهردار منصوب شده است در صفحه اينستاگرام خود، علاوه بر انتشار تصاوير پدر بزرگش -آنطور که می گوید- كه از آيات عظام بوده، برخي از نمونه كارهاي خوانندگي اش را در قالب كليپ به نمايش گذاشته است". 

آنطور که صراط نیوز گزارش داده، این آقازاده خواننده و نوحه خوان و شهردار تازه منطقه مهمی از پایتخت ، نوه آیت اللهی به نام "مجتهدی تهرانی" است که جناح راست او را "استاد اخلاق" معرفی می کند. 

گفته می شود ملامجتهدی تهرانی که پیش از این در عرصه خوانندگی توفیق چندانی به دست نیاورده وآلبوم اش به نام "اسفند" فروش چندانی نداشته در عرصه نوحه خوانی فعال ترست. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر