
اگر ترامپ فردا در تهران با پزشکیان آبگوشت بزباش هم بخورد، وضع اقتصادی درست نمی شود
ایندیپندنت فارسی - همزمان با انتشار اخبار مربوط به تعلیق ۶۰ روزه تحریمهای نفتی و آزادسازی بخشی از منابع مسدود شده ایران، اظهارات چند ماه قبل مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی دوباره مورد توجه قرار گرفته است.
بهمن عشقی گفته بود: «حتی اگر تمامی تحریمها لغو شود و ترامپ با پزشکیان در تهران آبگوشت بزباش بخورد، وضعیت اقتصادی بهبود نخواهد یافت و به این علت دولت پولدارتر میشود، فساد توسعه پیدا میکند و دردی از ملت دوا نمیشود.» او افزود ریشه مشکلات در «مقررات زائد» است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر