۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

نامه سعید مرتضوی ، عذر بدتر از گناه


روزنامه جهان صنعت نوشت: 
از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ تا امروز، هفت سال و چند ماه می‌گذرد در حالی که ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و قضایی آن همچنان چالش‌برانگیز است و مورد بحث قرار می‌گیرد. نامه عذرخواهی سعید مرتضوی از رهبری انقلاب، خانواده جان‌باختگان و ملت ایران از بابت وقایع کهریزک که یکشنبه گذشته منتشر شد، آخرین رونمایی از چنین چالشی را نمایندگی می‌کند.

شخصیت نیرومند مدعی‌العموم آن سال‌ها که براساس قانون، عرف و تعریف‌های نوشته و نانوشته، بالاترین فرد صاحب مسوولیت در راستای حفظ جان و مال و ناموس و در یک کلمه امنیت به قول معروف ملک و ملت در پایتخت به حساب می‌آمد و فردی که پس از عزل از مقام دادستانی، در تامین اجتماعی صاحب مقام شد و سپس نامش وارد چندین و چند پرونده مالی و حقوقی شد و به ویژه در پرونده موسوم به کهریزک که همچنان مطرح است.

سعید مرتضوی پس از هفت سال و چند ماه از حادثه کهریزک که با شکایت اولیای جان‌باختگان، صاحب پرونده در دستگاه قضایی کشور شد و اینک تنها یکی از شاکیان همچنان پایداری می‌کند، تازه یادش آمده که به عنوان مدعی‌العموم پیشین عذرخواهی کند؛ لزوم چنین تواضع و خشوع و در یک کلمه ابراز تاسف و تاثر و اعتذار به قول خودش را چگونه می‌توان تعبیر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر