۱۳۹۹ مهر ۲۹, سه‌شنبه

  بعد از گذشت  سالها 

چندنمونه ازاعترافات انقلابیون سال ۵۷ 
...................................................
 
🔺عزت اله سحابی (ملی - مذهبی:
"برنامه های شاه به نفع ایران بود و ما آن زمان متوجه نمی شدیم و از روی کینه و عناد با آن ها دشمنی و مخالفت می کردیم".
 
🔺اکبر گنجی
"ما دروغ می گفتیم، ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه 150هزار زندانی سیاسی دارد.
ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه دکتر شریعتی را کشت. همه این دروغ ها را گفته ایم، آگاهانه هم گفتیم"
 
🔺هما ناطق :
"خودم کردم که لعنت بر خودم باد...".
خانم ناطق در مقاله ای به شدت به انتقاد از روشنفکران و خودش در انقلاب سال 57 می پردازد.
 
🔺دکتر اسماعیل خوئی (شاعر، سابق:
"در پیشگاه ملت بزرگ ایران، از بدی هایی که در حق خانواده پهلوی کردم، صمیمانه عذر می خواهم. همچنین از شهبانو فرح، از شاهزاده رضا پهلوی، و خانواده پهلوی بارها و بارها معذرت می خواهم. لطفا مرا ببخشید و حلالم کنید".
 
🔺محمد نوری زاد:
"من یک پوزش خواهی بزرگ به پیشگاه رضا شاه بزرگ و فرزندش بدهکارم".
 
🔺عمادالدین باقی:
"آمار قربانیان دوره شاه دروغ بود، همه ساختگی و دروغ بود".
 
🔺کیانوری (رهبر حزب توده:
"محمد مسعود را ما کشتیم، همه جا شایعه کردیم و انداختیم گردن شاه"
 
🔺روح اله حسینیان (آخوند:
"اگر قرار بر آباد کردن بود که شاه بهتر می توانست ایران را آباد کند".
 
🔺مهدی هاشمی (از موسسان سپاه پاسداران:
"شمس آبادی را کشتیم و انداختیم گردن ساواک و شاه"
 
🔺هاشمی رفسنجانی:
"در زمان شاه من با پاسپورت ایرانی در اروپا هرکجا که دلم می خواست بدون ویزا سفر می کردم و کلی بهم احترام می گذاشتند".
 
🔺محسن سازگارا:
از "انقلاب" علیه شاه پشیمان هستم!
 
🔺حمزه فراهتی (فعال سیاسی و دوست صمیمی صمد بهرنگی:
"بهرنگی جلوی دیدگانم غرق شد و ما به دروغ گفتیم کار ساواک بوده".
 
🔺عباس میلانی ( نویسنده و استاد دانشگاه:
"ما به دروغ می گفتیم که شاه نوکر آمریکاست. من با سند در کتابم ثابت کردم که شاه برای منافع ملت ایران عملا در حال جنگ با دولت آمریکا و دولت های اروپایی به ویژه انگلیس بود. من ثابت کردم که دولت آمریکا و انگلیس بارها خواستند شاه را سرنگون یا ترور بکنند ولی موفق نشدند. من با مدرک ثابت کردم که شاه قدمی جز برای منافع ایران بر ونداشت و ما انقلابیون به دروغ به او تهمت نوکری آمریکا می زدیم".
 
ما 40سال مردم ایران را با وعده های شیرین و دروغ های شاخ دار فریب دادیم.
اکبر گنجی که عضو ارشد سپاه بود
محسن سازگار عضو موءسس سپاه 
میگویند در جلسه ای بسیار محرمانه و حساس که امام خمینی گفتند وای به روزی که مردم بفمهمند شما چکاره اید 
و بفهمند شما چه بلائی بر سر آنها آوردید آنوقت مصیبت عظما خواهد بود.
این هیئت به رهبری امام خمینی تشکیل شد تصمیم گرفتند برای دوام حکومت  اگر میخواهید مردم و خانواده ها همیشه در صحنه های سیاسی و اجتماعی و در صحنه انقلاب بمانند و آنها را دعوت به خیابانها بنمائیم باید از هر خانواده یک جوان شهید بشود باید خانواده ها را مقید به حضور بنمائیم.
آنوقت است که آن خانواده سالیان سال تابع امر و دستورات خواهند بود.
جنگ ایران و عراق نمونه ای از تهدیدات صدور انقلاب بود.
اگر مردم کشور ما تاریخ را ورق میزدند و چند سطری از پشیمانی سلمان فارسی (روزبه) را میخواندند هرگز مرتکب اشتباهات بزرگ نمیشدند.
 
مردمی که تاریخ را نمیخوانند همیشه فریب شعارها را میخورند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر