۱۴۰۳ خرداد ۱۸, جمعه

 چند سوال "یک طلبه سنتی" از رهبری

طرف درست تاریخ کجاست؟
یک طلبه سنتی
رهبر در نامه به دانشجویان معترض به جنایات صهیونیستها در غزه تعبیری را بکار برد که شایدمهمترین تعبیر این نامه این جمله باشد

معظم له نوشت ..شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید

از حواشی نامه واینکه آیا واقعا دانشجویان امریکایی و اروپایی و جوانان غربی که قبلا هم‌رهبر ایران برای انان نامه نوشت این نامه ها را موردتوجه قرار می دهند یا نه و چند درصد واقعی آن ها تشنه و مشتاق دریافت نامه و رهنمود از پیشوای جمهوری اسلامی هستند، عبور کرده و به این جمله و تعبیر آقا تمرکز می‌کنم که گفت "شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید."

سوالی که اکنون به ذهن رسیده و پیش می‌آيد این است که طرف درست تاریخ کجاست ؟

اگر ضدیت و معارضه با ظلم و داشتن حساسیت به بی عدالتی ها و تبعیض‌ها و حق کشی ها ایستادن در طرف درست تاریخ است که هست

آیا فقط ظلم‌ و کشتار و حق کشی غاصبان فلسطین ظلم و ستم است؟ یا ظلم‌ها وستم های دیگری در دنیا و خصوصا در قلمرو فرمانروایی ولی فقیه ایران وجود دارد و اگر وجود دارد که دارد چرا پس اگر کسی با ظلم ها و بی عدالتی های داخل ایران ضدیت و معارضه داشته باشد و تلاش کند که در طرف درست تاریخ بایستد توسط نیروهای امنیتی حاکم احضار و دستگیر و محاکمه و زندانی می شود؟

اگر فریاد کشیدن علیه کشتار، ایستادن در طرف درست تاریخ است که هست پس چرا کسانی که به کشتار ابان ۹۸ معترض بودند و هستند و خانواده های دادخواه قربانیان آن پاییز بی فروغ و سیاه مورد ارعاب و محاکمه و توهین نیروهای امنیتی و قضایی حکومت تحت امر ولایت قرار گرفتند؟؟

اگر خانه ها را اسراییل خراب می کند و فلسطینیان اواره می شوند که جنایتی بس بزرگ است و اعتراض به این جنایت ایستادن در طرف درست تاریخ است، چرا خانه ها و کاشانه ها و زندگی های مردم ایران را که بر اثر تحریم ها و سومدیریت های امثال مرحوم رییسی ویران گردید و متلاشی شد را به حساب نمی اورید و این همه قداست و کرامت برای رییس دولتی بی کفایت و ناکارامد و غیر شایسته می تراشید؟ و اگر کسی بخواهد در طرف درست تاریخ بایستد و سیئات و کارنامه به شدت منفی آن مرحوم را نقد کند مورد توهین و تحقیر و مزاحمت لشگر سایبری و مدافعان وضع موجود قرار می گیرد؟

آیا رهبری ایستادن در طرف درست تاریخ را فقط برای دانشجویان دانشگاه های غربی روا و جایز می دانند یا ایستادگی در طرف درست تاریخ در غرب اسیا و در ایران هم از نظر معظم له جایز و پسندیده است ؟

اگر ایستادن در طرف درست تاریخ مطلقا خوب و پسندیده است که قاعدتا باید اینطور باشد چرا دانشجوی نخبه و دلسوزی مانند ضیاء نبوی در حکومت تحت ولایت رهبر محترم که مشوق ایستادن در طرف درست تاریخ هست باید به زندان برود و در زندان هم طعم تلخ انفرادی را بچشد ؟

ضیا نبوی به سریال هولناک و نگران کننده مسمومیت دنباله دار دختران مظلوم در مدرسه ها در سال گذشته اعتراض نمود و به خاطر این حساسیت به سرنوشت جگرگوشگان مردم برایش پرونده ساختند و او را محکوم به زندان کردند و چندی پیش به زندان برده شد!!

ضیا نبوی دانشجوی نخبه و اگاه است که در طرف درست تاریخ که دفاع از مظلوم و ستیز با بی عدالتی و حساسیت به رنج مردمان رنج کشیده ایستاد اما مشاهده کرد که در زندان اوین ،حشره موذی ساس بلای آسایش او و سایر محبوسین شده است و در حقیقت بی توجهی به بهداشت زندان توسط مسئولان‌زندان رنجی مضاعف وجانکاه به زنج محرومیت از آزادی زندانیان افزود.

رهبر محترم
می دانید پاداش ایستادن در طرف درست تاریخ برای دانشجوی نخبه در نظام فعلی ایران چیست ؟
ضیا نبوی را به زندان وسلول انفرادی بردند
آری زندان و سلول انفرادی...

رهبر ظاهرا از اعتراضات و خروش دانشجویان امریکایی علیه اسراییل به وجد امده و میان این همه مشغله و گرفتاری های زمامداری و اداره کشوری بحران زده برای انان نامه می نویسد و بشارت ایستادن در طرف درست تاریخ را به ایشان می دهد، اما در داخل در بسیاری از اوقات هر کس را قصد و تصمیم ایستادن در طرف درست تاریخ داشته باشد و نه عملی نمودن این تصمیم را، باید طعم اخراج از دانشگاه و کار و محرومیت از حقوق شهروندی و تهدید جان و مال و ابرو و زندان و حبس را‌ بچشد مانند آنچه که برسر مهدی محمودیان و سایر وکلایی که فقط قصد داشتند از رهبر شکایت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر