۱۳۹۶ تیر ۴, یکشنبه

چگونه داعش به یاری خود غربی ها « غرب » را تسخیر می کند ؟


عبدالحمید وحیدی
                        ترحم بر پلنگ تیز دندان ، ستم کاری بود بر گوسفندان
عیب  حقوق بشری ها ی غربی در اینجاست که هرموجودی را که بر روی دوپا راه برود را در جرگه « انسان» قرار می دهند وتلاش می کنند با او رفتاری  انسان گونه داشته باشند. 
 بدون تردید، این جنابان حقوق بشری خرده خواهند گرفت که چرا باید ذات گرایانه نگاه کرد  و برخی از انسانها را در جرگه جانوران قرار داد. مگر نه اینست که علم آموزش اثبات کرده است که حتی می توان یک حیوان درنده را از درندگی به اهلیّت رساند ؟؟؟
در پاسخ به این جنابان باید گفت که این استدلال شما درست است ،  امّا این پرسش  مطرح است  که شما از چه تعداد متخصص و قدرت مالی برخوردارید که بتوانید همه حیوانات درنده را اهلی نمائید؟ مگر نه این است که همین متخصصین پس از گذشت زمانی ، جواز اهلِیّت برای برخی داعشیان صادر می کنند و پس از رهانیدن آنها از بند، در کوتاه مدت فاجعه ببار می آورند !!؟ 
مسئول مرگ بیگناهانی که بدست جانوران داعشی جان خود را از دست می دهند چه کسانی هستند؟؟
عیب غربی ها در اینجاست که دلیل پیدایش داعش را تنها در درگیری های منطقه خلاصه کرده و ریشه آنرا درتفکّراسلامی جستجو نمی کنند. تا کنون پی نبرده اند که هر مسلمانی که اعتقاد راسخ به « دیانت اسلام » دارد، خواسته یا ناخواسته خواهان همان خلافت اسلامی است که داعش  یکی ازمظاهر راستین آنست .    
در این باره بیشتر سخن خواهیم گفت.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر