۱۴۰۲ مهر ۳۰, یکشنبه

 نه در محکومیت حمله تروریستی حماس به اسرائیل بلکه "در دفاع از حقوق ملت ستمدیده ی فلسطین"، نیکروز اعظمی

Nikrooz_Azami_5.jpg

این اسامی از قبیل حسن یوسفی اشکوری، میثم بادامچی، عبدالعلی بازرگان، رضا بهشتی معزّ، سروش دبّاغ، عبدالکریم سروش،احمد علوی، رضا علیجانی،حسن فرشتیان،علی طهماسبی،رحمان لیوانی،داریوش محمّدپور،مهدی ممکن،یاسر میردامادی،عبدالله ناصری طاهری و صدّیقه وسمقی را بعنوان "نواندیشان دینی" خوب در خاطر داشته باشیم که به جای تیتر کردن عملیات تروریستی انجام گرفته از سوی تروریست های اسلامی حماس در خاک اسرائیل و قتل عام بیگناهان که قلب هر با وجدانی را به درد آورده، "در دفاع از حقوق ملت ستمدیده ی فلسطین" را تیتر کردند و تا چندین سطر با خشم تمام از در و دیوار سخن گفتند الا از این عمل تروریستی بزدلانه حماس.

این جماعت تاریک اندیش وقتی حسابی دق دلی خالی کردند و دلشان خنک شد تازه چنین نوشتند: "نقض قوانین جنگی از هر دو سو محکوم است. ما کشتار غیرنظامیان و خشونت مشاهده شده در برخی رفتارهای حماس در اسرائیل را به صراحت محکوم می‌کنیم و آن را خلاف ارزش‌های اخلاقی و انسانی، آموزه‌های دینی برای حفظ کرامت انسان‌ها و به خصوص حساسیت نسبت به حفظ خون بی‌گناهان می‌دانیم؛ همان‌گونه که سبعیت دیرینه‌ و نهادینه‌ی ارتش اسرائیل در سرکوب مردم فلسطین به خصوص محاصره‌ و بمباران غزه را محکوم می‌کنیم.

ملاحظه کنید تیتر کردن شان را در باصطلاح محکوم کردن عمل تروریستی حماس؛ "نقض قوانین جنگی از هر دو سو محکوم است" یعنی آنجائیکه تازه می خواهند از این عمل تروریستی حماس بگویند با محکوم کردن "هر دو سو" می آغازند! ظاهراً پس از حمله تروریستی حماس، حضرات منتظر ماندند تا ببینند عکس العمل اسرائیل چیست تا در نوشته سراسر مغشوش خود در این مورد مشخص، شریک جرم دست و پا کنند!

یعنی هنوز خشم نسبت به "ستمدیدگی" فلسطینی ها از سوی اسرائیل در این حضرات تاریک اندیش دینی فروکش نکرده و با این حال زارشان وقتی به اصل حمله تروریستی می رسند می گویند "ما کشتار غیرنظامیان و خشونت مشاهده شده در برخی رفتارهای حماس در اسرائیل را به صراحت محکوم می‌کنیم". باز هم در اینجا برخی رفتارهای حماس را آشکارا غیر خشونت اعلام می کند با این جمله: "خشونت در برخی رفتارهای حماس"!!! حماسی که سیاست کلی و جزیی، استراتژیک و تاکتیک اش محو اسرائیل است و یعنی سازمانی که تمام رفتارهایش نسبت به اسرائیلی ها خشنونت طلبی، کُشتار و گروگانگیری است و از مردم غزه سپر انسانی ساخته تا کشوری را از کره خاکی برکَنَد. رفتارهایی که باب طبع حکومت اسلامی و جناح راست افراطی اسرائیل به رهبری نتانیاهو است که در راه تشکیل کشور فلسطین در جوار اسرائیل و برقراری صلح میان این دو، بشدت سنگ اندازی می کنند.

گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر