۱۳۹۸ اردیبهشت ۶, جمعه

ارجاع پرونده اسماعیل بخشی و سپیده قلیان به شعبه هفت دادگاه اوین
قوه قضائیه در اقدامی جدید، پرونده اسماعیل بخشی و سپیده قلیان را به شعبه ۷ بازپرسی اوین با ریاست آشاه محمدی منتقل کرده است. اسماعیل بخشی و سپیده قلیان از اول فروردین ۹۸ بدون تمدید قرار و بدون تحقیقات جدید در پرونده به صورت غیر قانونی در زندان در بازداشت می باشند.
‎روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت خانواده اسماعیل بخشی و سپیده قلیان به همراه وکلا به این شعبه مراجعه کردند اما شاه محمدی از ابتدا بدون دلیل و با برخوردی توهین آمیز و مغرضانه از پذیرش خانواده ها و وکلا خودداری کرد. با پافشاری خانواده ها بازپرس ویژه شاه محمدی مجبور به پذیرش آنان شد. بازپرس عملا نه تنها هیچ پاسخ قانع کننده ای به خانواده ها نداد بلکه به آنان اعلام کرد که نیازی به وکیل ندارید خودم از زندانیان دفاع می کنم!
‎ظاهراً دور بی قانونی های مقامات قوه قضائیه تمامی ندارد. اسماعیل بخشی از ظلمی که در زمان بازداشت و زندان بر او گذشته بود به قوه قضائیه شکایت برد اما به جای دستگیری مسبیین، وی را به زندان انداختند. چرا ؟
‎در این ۳ ماه اسماعیل بخشی بدون بازجویی و تحقیقات جدید در زندان نگهداری شده است ؟ چه اتفاقی در پرونده رخ داده است که پرونده به تهران منتقل شده است؟ چرا به صورت غیرقانونی وبدون تمدید قرار اسماعیل بخشی در زندان نگهداری می شود؟ گناه او چه بود؟ به غیر از دفاع از زندگی خود و دیگر کارگران هفت تپه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر