۱۳۹۹ تیر ۳, سه‌شنبه

bakhtiari_062320.jpg
منوچهر بختیاری ، صدای رسای مظلومان ایران
حضورم در تشییع سلیمانی با تهدید بود، او مزدور ملاها بود + فیلم
ایران اینترنشنال - منوچهر بختیاری، پدر پویا بختیاری از کشته‌شدگان اعتراضات آبان‌‌ماه، در واکنش به انتشار تصاویری از او در حاشیه مراسم تشییع جنازه قاسم سلیمانی، با انتشار ویدیویی اعلام کرد که حضور او در آن مراسم با «تهدید و ارعاب» بوده و قاسم سلیمانی را «مزدور و آلت‌دست ملاها» و سپاه پاسداران را نهادی «ضدمردمی و فاشیستی» می‌داند.
منوچهری بختیاری در این ویدیو، تأکید کرد این فیلم‌ها و عکس‌هایی که از او و برادرش مهرداد بختیاری در فضای مجازی منتشر شده، تلاشی برای «تخریب شخصیت بنده و فریب اذهان ملت فهیم ایران» بوده است.
او گفت: «زمانی که خودم حضور دارم و اعلام می‌کنم که از جمهوری اسلامی عبور کرده‌ام و دادخواه فرزندم هستم که نظام جمهوری اسلامی مغزش را متلاشی کرده است، آیا می‌توانم طرفدار و پاسدار نظام جمهوری اسلامی باشم؟»
منوچهری بختیاری تأکید کرد: «این فیلم‌ها زمانی گرفته شده که بنده و خانواده‌ام در زندان در اسارت ضحاک زمان بودیم. با تهدید و ارعاب خانواده، مرا مجبور به گرفتن این فیلم‌ها کردند و من در بند مزدوران بودم.»
پیشتر در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی از منوچهر بختیاری منتشر شده بود، او را نشان می‌داد که با گرفتن پوستری از قاسم سلیمانی، در تشییع جنازه فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران شرکت کرده است.
او در آن ویدئو، قاسم سلیمانی را «سردار بزرگ ایران» خوانده و گفته بود: «بهای [خون] سردار سلیمانی آزادی کل جهان است به دست سپاه نیرومند اسلام.»
اما اکنون پدر پویا بختیاری در ویدیویی که تازه منتشر کرده، درباره فرمانده پیشین سپاه پاسداران اعلام کرد: «قاسم سلیمانی را مزدور نظام و عاشق سینه‌چاک رهبر و عامل کشتار هزاران زن و کودک و آواره شدن میلیون‌ها انسان می‌دانم.»
منوچهر بختیاری گفت: «من دادخواه فرزندم هستم و به دنبال مجازات آمرین و قاتلین جانباختگانی که در طول چهل و یک سال بیرحمانه توسط سران نظام به قتل رسیدند. با پخش این فیلم‌ها چه چیزی را می‌خواهند اثبات کنند؟»
او اضافه کرد: «من تنهای تنها در برابر نظام سرتاپا مسلح جمهوری اسلامی با برافراشتن پرچم شیر و خورشید ایران، آن هم در درون کشور، نه ترسی از رژیم دارم و نه از جان خود می‌ترسم. جان خود را در طبق اخلاص نهادم تا فریاد دادخواهی مغز متلاشی‌شده فرزندم باشم.»
پدر پویا بختیاری تاکید کرد: «اگر مرا طرفدار و پاسدار نظام می‌دانند، اعلام می‌کنم سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، فاشیستی و مزدور ملاهاست و سردار سلیمانی یک مزدور و آلت دست ملاها بود و رهبری جمهوری اسلامی و سران نظام کشور همه دزد و اختلاس‌گر هستند و چهل و یک سال است کشور عزیز ایران را اشغال کرده و ثروت آن را به یغما می‌برند.»
نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی شامگاه دوشنبه دوم دی سال ۹۸ تمام اعضای خانواده پویا بختیاری، از جمله منوچهر بختیاری را سه روز قبل از برگزاری چهلم پویا بختیاری اعتراضات آبان‌ماه بازداشت کردند.
دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی در پی کشتار معترضان در جریان این اعتراضات، خانواده‌های کشته‌شدگان را برای جلوگیری از برگزاری مراسم و دادخواهی، تحت فشار قرار دادند.
گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر