۱۳۹۵ تیر ۴, جمعه

مردم بحرین تنها خواستار یک حق مشروع هستند که رای آنها دارای اعتبار باشد.

خبرگزاری مهر
امام جمعه موقت تهران ضمن محکوم کردن اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت شیخ قاسم گفت: به آل خلیفه هشدار می‌دهیم که سرنوشت شاه مخلوع ایران در انتظار شماست. 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقامت مردم بحرین تصریح کرد: آنچه اخیراً نشانه استیصال، بیچارگی و ذلت آل خلیفه به عنوان یک حکومت نامشروع بحرین بود، آن است که مردم این کشور حکومت آل خلیفه را قبول ندارند و این حکومت به جای خدمت به ملت خود، تبدیل به خیانتکاری به مردم کشورش شده است.


وی افزود: مردم بحرین یک تقاضای مشروع قابل قبول دارند و می خواهند یک رای داشته باشند تا بتوانند در کشور خود تصمیم بگیرند و رای‌شان دارای اعتبار باشد.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: امروز ۵ سال است که این حرکت مسالمت آمیز مردم بحرین برای خواست مشروع خود با گلوله پاسخ داده می شود، علما به زندان می روند و شیخ سلمان به ۹ سال حبس محکوم می شود و نهایتاً از رهبر معنوی بحرین سلب تابعیت می شود.

امام جمعه موقت تهران با محکوم کردن اقدام حکومت رهبری در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم، گفت: ما این حرکت را ظالمانه می دانیم و هشدار می دهیم که این حرکت های شما مانند اقدامات شاه مخلوع کشور ما است. شاه مخلوع از سال ۴۲ تا ۵۷ هرچه کشت و زندان کرد و شکنجه داد اما نهایتاً ضعیفتر شد و پا به فرار گذاشت و انشاءالله چنین سرنوشتی برای آل سعود و آل خلیفه نیز خواهد بود.


تا زمانیکه ایران سوریه نشود ، ایران هرگز آباد نمی شود!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر