۱۴۰۲ دی ۲۵, دوشنبه

 «مرگ بر اسراییل» مرگ رژیم را رقم خواهد زد!

احمد وحدت خواه - ویژه خبرنامه گویا
از زنده یاد کارل سیگان دانشمند مشهور سازمان فضایی «ناسا» زمانی پرسیده بودند آیا شما به این ایده باور دارید که سایر تمدنهای فضایی در تلاش هستند با سفینه های فوق ییشرفته روزی ما ساکنان کره خاکی را پیدا و به سراغ ما بیایند؟ و او جواب داده بود: صد در صد، چون ما هم از روی کره زمین با فرستادن سفینه های خود به فضا به دنبال یافتن آنها هستیم و متقابلا روزی هم می رسد که آنها به سراغ ما خواهند آمد!

رژیم جمهوری اسلامی از روز تولد منحوس خود با قربانی کردن زندگی میلیونها انسان ایرانی و عرب و نابودی ساختارهای زندگی اجتماعی کشور ما در پی محقق کردن مالیخولیای محو اسراییل از روی کره زمین بوده و در یک مقایسه تشبیهی با گفته کارل سیگان، امروز بنا بر قانون بومرنگ، نوبت اسراییل است که به دنبال محو این رژیم به سراغ آن آمده است.
قانون طبیعی بومرنگ حکم می کند هر کنشی وقتی به نقطه پایان خود می رسد به یک واکنش به سوی آفریننده آن می انجامد.
یسرائیل کاتس، وزیر تازه منصوب شده امور خارجه در اسرائیل هفته گذشته در اولین روز کاری خود گفت که اکنون جنگ جهانی سوم علیه باورهای اسلامی افراطی و خطرناکی که ایران آن‌ها را زنده نگه می‌دارد، آغاز شده است.
او در مراسم معارفه خود در وزارت خارجه اسرائیل گفت: «ما اکنون در متن جنگ جهانی سوم علیه اسلام رادیکال به رهبری ایران هستیم؛ یک تفکر رادیکال که در اروپا نیز ریشه دوانده است.»


هیچ کلام دیگری به این وضوح جنگ نانوشته و پنهان میان اسراییل با رژیم جمهوری اسلامی را چنین روشن اعلان نمی کند.

اما مشکل اسراییل در «جهانی کردن» این جنگ به بزرگترین متحد همه دوران حیات این کشور یهود، یعنی ایالات متحده آمریکا باز می گردد.

دولت منفعل، بی رمق و مماشات جوی بایدن که ادامه همان دموکراتهای دولت اوباماست با پیروی از استراتژی شکست خورده «سپردن تامین امنیت خاورمیانه به دست قدرتهای منطقه ای»، رژیم جمهوری اسلامی را یکی از این قدرتها فرض کرده و جمله معروف اوباما هنوز در گوشها زنگ می زند که گفته بود بهتر است عربستان سعودی با ایران تعامل و در راستای این طرح مشارکت داشته باشد!
در حالیکه دولت ترامپ توانسته بود برخلاف این استراتژی بی مایه امنیت نسبی مورد نظر آمریکا برای خاورمیانه را از راه آشتی میان کشورهای عربی با اسراییل در چهارچوب پیمان ابراهیم به دست بیاورد، دولت بایدن از روز نخست به قدرت رسیدن نه تنها هیچ گام علنی در راه گسترش این پیمان برنداشته، سهل است، با تقویت رژیم جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین عامل بی ثباتی منطقه در ۴۵ سال گذشته خاورمیانه و جهان را به لبه یک پرتگاه جنگهای مذهبی و عقیدتی طولانی کشانده و سرنوشت میلیونها انسان را به دست خدا سپرده است.
چه ما بخواهیم یا نخواهیم، صلح و امنیت خاورمیانه شامل کشور یهود، با اهداف استراتژیک کاخ سفید گره خورده و تنها می توان آرزو کرد که مستاجر بعدی آن از جنس اوباما و بایدن نباشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر