۱۴۰۲ دی ۲۲, جمعه

 وحشت از اینهمه نفرت!


احمد وحدت خواه -
فیروزه بنی صدر دختر مرحوم ابوالحسن بنی صدر مقاله ای را با عنوان «چرا امثال پرویز ثابتی شکنجه گر می شوند؟» در سایت گویا منتشر کرده است.

او در مقایسه های تاریخی بی مایه ای بین سلطنت رضا شاه و محمد رضا شاه و ولایت خمینی، آنها را به صورت فله ای و بدون هیچگونه انصاف سیاسی و وجه تمایزی نسبت به شرایط به قدرت رسیدن آنها و اوضاع جهانی، و مهمتر، خدمات آنها به ایران و ایرانی «حامیان شکنجه و ترس برای بقای نظام های استبدادی خودشان» خوانده است.

اینکه سواد اجتماعی و سیاسی فیروزه بنی صدر تا چه اندازه در نوشتن چنین مقاله بی پایه و سخیفی سهیم بوده موضوع این نوشتار کوتاه نیست.

از دید منتقدان مقاله او، شاید ایشان پیش از هر مبحث دیگری باید نظرشان را در مورد اینکه چگونه پدرشان با داشتن دکترای اقتصاد از دانشگاه سوربن فرانسه دستان به خون آلوده خمینی را وقتی که گفته بود اقتصاد مال خر است می بوسید بیان کنند تا برسیم به بخش دوم نظراتشان.

اتهامات فاشیستی و استبدادی که فیروزه بنی صدر و چپ گرایان و اسلامگرایانی نظیر ایشان بی محابا نثار هواداران پادشاهی خواه و میهن دوست ایرانی می کنند لایق خود ایشان و همفکرانشان است و بیش از آنکه راهگشای یک اتحاد ملی ایرانیان برای رسیدن به یک فردای آزاد کشور باشد مایه وحشت است!

نفرتی که در لابلای جملات «تحلیلی» فیروزه بنی صدر نسبت به مخالفان افکار او و همتایانش دیده می شود، اگرچه پرویز ثابتی را ظاهرا هدف قرار داده، در واقع همان فاشیزم و استبدادی است که شعبات گوناگون ارتجاع خمینیزم در مخالفت با پادشاهان پهلوی پرورانده است.

این شعبات در حال حاضر از هواداران پوتین در سپاه و توده ایهای تبعیدی گرفته تا برخی جمهوریخواهان همسو با اصلاح طلبان‌ را شامل می شود.

نفرتی که آنها نسبت به پادشاهی خواهان از خود نشان می دهند ادامه همان اندیشه هایی است که جواز ریختن خون و گسترش جنون را ۴۵ سال پیش بر میهن ما به نام انقلاب صادر کرد.

اگر نفرت اکثریت نسل جوان ایرانی نسبت به بانیان این انقلاب شوم را هم طرف دیگر این جریانات ببینیم، باید از تصویر و تصور فردای میهن بدون وجود منحوس جمهوری اسلامی در واقع وحشت کرد!

گویا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر