۱۳۹۹ آذر ۱۹, چهارشنبه


 چگونه ترور نشویم، طنزی از ابومالش


ما برادران بسیجی عضو جامعه مالشگران با ابراز تاسف از ترورهای اخیر، با آن که با توجه به شرایط فعلی مملکت دیگرعقلی برای ما باقی نمانده است، باز هم سعی کردیم که ته مانده عقل‌های خود را روی هم گذاشته و پیشنهاداتی برای پیشگیری از ترور ارائه دهیم.بدیهی است این پیشنهادات ما برای کسانی نیست که به تعبیرهمسر شهید حججی در چهره‌شان نورانیت، شفافیت و بَشاشّیت شهادت، موج می‌زند و به تعبیر ما برای شهادت لَه لَه می‌زنند. این پیشنهادات برای مقامات نظامی و سیاسی مملکت است که هیچ وقت قصد نوشیدن شربت شهادت را نداشته، ولی بارها و بارها آن را به زور به دیگران خورانده‌اند.

به مسئولین توصیه می‌شود با توجه به اینکه خودشان حضرت عباسی می‌دانند که بود و نبودشان در اداره مملکت تاثیری ندارد، مانند مقام معظم رهبری به پستو رفته و تمام سوراخ سنبه‌ها را ببندند و مطمئن باشند که جایی که ویروس کرونا نتواند وارد شود فیض شهادت هم نمی‌تواند وارد شود.
قویا توصیه می‌کنیم که به قلمبگی جای مهر نماز بر پیشانی اطرافیان مورد اعتماد خود دقت کنند، هرچقدر قلمبگی متورم تر باشد احتمال جاسوس بودن بیشتر است.
با توجه به اینکه دستگاه‌های مختلف امنیتی اعلام کردند که دقیقا می‌دانند که در چه نقاطی قرار است ترور اتفاق بیفتد، توصیه می‌شود که از تابلوهای جاده‌ای استفاده شود و در مکان‌های شناسایی شده تابلوهایی مانند " احتیاط! خطر ترور"، " ترورگاه" و" منطقه ترور خیز" نصب شود.
هر کجا که دیدند، نیسان آبی رنگی در کنار جاده و یا خیابان پارک شده و مخصوصاً اگر بار مشکوکی دارد فوراً توقف نموده، دنده عقب بگیرند و به سرعت دور شوند.
زمانی که مسافرت بین شهری می‌کنند پرستوها یی که توی دست و بال‌شان هست در خودروی خود سوار نکنند، برای آنها خودروی دیگری در نظر بگیرند.
سردار فدوی فرمودند که دشمن از هوش مصنوعی و چشم هوشمند برای شناسایی چهره استفاده می‌کند، بنابراین مسئولین باید سرو صورت خود را بپوشانند، ما بدون اینکه خدای ناکرده، قصد اهانتی داشته باشیم، برای ایمنی خودشان هم که شده، استفاده از مقنعه و برقع را توصیه می‌کنیم.
درپایان، واقعاً می‌خواستیم پیشنهادات بیشتری را ارائه کنیم ولی دل و دماغ نداریم و دست دلمان به کار نمی‌رود، اگر اوضاع بهتر شود با پیشنهادات بیشتری برمیگردیم، ولی فعلا که وضف الحال ما این است: " چون آخرت یزید شد دنیا مان"

ابومالش
آذر ۱۳۹۹





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر