۱۳۹۸ بهمن ۱۱, جمعه

فراخوان


درنمایش" انتخابات" شرکت نکنیم.
 نه به انتخابات، نه به جمهوری اسلامی

هموطن گرامی !
دوم اسفندماه سال 1398 جمهوری اسلامی بار دیگرنمایش و معرکه " انتخابات " را در مسیری مهندسی شده و با امید به دست یابی به خواست های زیربه روی صحنه سیاسیِ حساس ترین و بحرانی ترین دوران حیات اش خواهد آورد. 
1- نشان دادنِ مشروعيت جمهوری اسلامی و رهبری آن، وادعای این که مردم از رفتار و سیاست های جمهوری اسلامی و رهبری آن رضایت کامل دارند.
2- تلاش برای اثبات اين امر مهم که در جمهوری اسلامی نظر و آرای مردم محترم شمرده و به حساب می آيند، ونیز نمایش رعايت کردن ساز و کارهای دموکراتيک در حکومت اسلامی و مفهوم "مردم سالاری دينی" درعمل.
3- انحراف افکارعمومی از خیزش آبانماه، پیامدهای این خیزش و نیز تنش آفرینی در منطقه و فاجعه سرنگون کردن هواپیمای مسافربری.
4- تلاش برای تحت الشعاع قرار دادنِ اختناق، کشتارو جنایت هائی که  حکومت اسلامی مرتکب شده است 
5- دورزدن و توجیه مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، و دادن امید واهی به مردم برای حل این مشکلات در مجلس آینده. 
6- سرپوش گذاردن بردرگیری های جناح های حکومتی بر سر کسب قدرت و سود بیشتر.

هموطن عزیز!

در این "انتخابات" که آشکارا باردیگرسوء استفاده از یکی از مظاهر و نمادهای دموکراسی را شاهد هستیم ، در کنار فقدان حداقل  شرایط و ویژگی ها ی یک انتخابات دمکراتیک، حربه دروغ و تقیه و توریه و خدعه  بیش از پیش به کار افتاده است تا بخشی از مردم میهنمان را نیزاز ویژگی ها و خصائل " شهروندی" دورکنند و به پای صندوق های رای بکشانند. ارائه راهکارهای " کلیدی" و آلوده به " شور جهادی"، تاکید روی قانونیت و ایرانیت با اتکا به وفاداری به نظام ولایت فقیه و قانون اساسی ارتجاعی در زمره عوامفریبی های حکومتی ست.
در حال حاضر دو دار و دستۀ درون حکومتی ( اصولگرایان و اصلاح طلبان) و زوائد رنگارنگشان در داخل و خارج از کشور، اصلی ترين کارگردانان این معرکه و نمایش هستند، دارو دسته هائی که به «نفرت المجالس ها» و «زينت المجالس های انتحاباتی" تقسيم شدنی اند. 
در هياهوی شلتاق های اسوهء خود خواهی و خود حق پنداری، سيد علی خامنه ای، نباید نادیده گرفت که  "فراموش سپاری" ِ خیزش ها و دستاوردهای آن ها، از یک سو  و "حماسه "سازی های دروغین اقتصادی و" انتخابات" قلابی را " حماسه سیاسی" جازدن از سوی دیگر، از ترفندهای همیشگی رهبر حکومت اسلامی بوده است.

هموطن عزیز!

شرکت درانتخابات اسفند ماه  بویژه در شرایط کنونی که جنایت ها و ناکارآمدی های این رژیم درعرصه بین المللی وداخلی افشا شده است می تواند به منزله حمایت مردم ایران ازاین حکومت و ادامه سیاست های ضد ملی اش تبلیغ شود. شرکت دراین انتخابات به معنی صحه گذاشتن برادامه فقر، بیکاری، اعتیاد، فحشا، سرکوب، زندان، شکنجه واعدام دگراندیشان وآزادیخواهان است. 
  روز انتخابات را در تداوم خیزش آبانماه، به روز خواست آزادی های مصرح در اعلامیه جهانی حقوق بشر که آزادی اندیشه و بیان، آزادی زندانیان سیاسی، آزادی تشکل های سیاسی، مدنی و صنفی  بخشی از آن را تشکیل می دهد بَدَل کنیم. راهی جز اتحاد و همبستگی و همراهی، و سازمان دادن خیزش های اجتماعی وجود ندارد. 
عدم شرکت دراین "انتخابات" که از سوی چهار قدرتِ پایه گذارجمهوری اسلامی ، ولایت فقیه، سپاه پاسداران، شورای نگهبان  و روحانیت  مهندسی شده است،  کم هزینه ترین اقدامی است که هرشهروند ایرانی می تواند درمخالفت با حکومت ورهبری خامنه ای که مسئول تمام بدبختی ها و فجایع است انجام دهد ودریک حرکت ملی، قدرت مردم ایران را برای دستیابی به آزادی، دموکراسی و حقوق بشر به نمایش گذارد.

زنده باد آزادی، زنده باد عدالت 
جمعی از حامیان، خانواده ها و تدوین کنندگان بیانیه 14 نفر  
11 بهمن 1398
31 ژانویه 2020

……


تکثیر از "کمیته حمایت" از بیانیه تکمیلی 14 کنشگر سیاسی و مدنی 

سایت کمیته حمایت و ای- میل این سایت:
http://www.14nafar.com
info@14nafar.com
ای- میل کمیته حمایت:
sedayeshoma@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر