۱۴۰۱ مرداد ۱۳, پنجشنبه

 گفتگو با فرح پهلوی در باره تغییر رژیم در ایران

شهبانو فرح پهلوی: امیدوارم تغییر رژیم در ایران از داخل کشور شکل بگیرد


العربیه - فرح پهلوی در این مصاحبه به وضعیت معیشتی مردم، فقدان آزادی، بازداشت‌های خودسرانه، شکنجه و کشتار در ایران اشاره کرد و گفت، نسبت به امکان بروز تغییر از داخل این کشور خوشبین است

فرح پهلوی، همسر آخرین شاه ایران، در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه «العربیه»، به وضعیت دشوار معیشتی و اقتصادی در ایران اشاره کرد و گفت، امیدوار است که روند تغییر رژیم این کشور از داخل شکل بگیرد.

پهلوی که در برنامه «گفت‌وگوی اختصاصی» شبکه العربیه مشارکت کرده بود، از انور سادات، رئیس‌جمهوری پیشین مصر و مردم این کشور برای میزبانی از محمدرضا پهلوی، شاه سابق ایران و خانواده او قدردانی کرد.

ملکه پیشین ایران، از عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهوری کنونی مصر نیز برای فراهم کردن فرصت سفر خانواده پهلوی به این کشور برای دیدار از محل دفن آخرین شاه ایران تقدیر کرد.

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

فرح پهلوی در این مصاحبه به وضعیت معیشتی مردم، فقدان آزادی، بازداشت‌های خودسرانه، شکنجه و کشتار در ایران اشاره کرد و گفت، نسبت به امکان بروز تغییر از داخل این کشور خوشبین است.

او همچنین ضمن تأکید بر این‌که برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی خطری علیه کشورهای منطقه است، افزود که شخص او با این‌که ایران تسلیحات هسته‌ای در اختیار داشته باشد، مخالف است.

همسر شاه سابق ایران در پاسخ به سوالی درباره نظام حکومتی آینده ایران گفت، او پادشاهی مشروطه را ترجیح می‌دهد، اما «مردم در این زمینه تصمیم می‌گیرند.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال این‌که رضا پهلوی، فرزند او خود را در آینده به عنوان پادشاه ایران معرفی کند، گفت: «مردم تصمیم می‌گیرند.» به گفته فرح پهلوی، فرزند او «برای حفظ آزادی‌های عمومی، دموکراسی و حقوق زن در ایران مبارزه می‌کند.»

در بخش پایانی این مصاحبه، فرح پهلوی نسبت به «حفظ تمامیت ارضی» ایران ابراز امیدواری کرده و مواضع جریان‌های سیاسی را که «جدایی‌طلب» توصیف کرد، مردود‌ تلقی کرد.

این مصاحبه روز چهارشنبه ساعت 16 به وقت گرینویچ از شبکه العربیه پخش خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر