۱۳۹۸ آذر ۱۷, یکشنبه


پروانه سلحشوری قید نمایندگی را زد 

ایران وایر - پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم شورای اسلامی با انتشار قطعه‌ای از شعر «زمستان» مهدی اخوان ثالث از عدم ثبت‌نام خود برای انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
بعدازظهر شنبه ۱۶آذر۱۳۹۸، پروانه سلحشوری نماینده فراکسیون امید مجلس دهم، با انتشار تصویر بیانیه عدم شرکت خود در انتخابات مجلس یازدهم، باز هم خبرساز شد.
متن بیانیه او به این شرح است:
«الهی و ربی من لی غیرا
خداوند بزرگ را سپاس می‌گویم که فرصت حضور به‌عنوان نماینده مردم را برایم فراهم ساخت. از مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام‌شهر که مرا سزاوار نمایندگی خود دانستند تشکر و قدردانی می‌کنم.
هموطنان عزیزم، مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلام‌شهر،
با توجه به ساختارهای محدودکننده اقتدار مجلس، نادیده گرفتن نظر و خواست مردم، رویه نامناسب نظارت استصوابی و اتفاقات پاییز نود و هشت، با وجود تمام احساس دینی که به مردم و صحبت‌هایشان دارم، نتوانستم وجدانم را برای این حضور قانع کنم و تصمیم بر عدم شرکت در انتخابات گرفتم.
از همه هموطنانم، اساتید گرانقدرم که مرا شایسته حضور دوباره در مجلس می‌دانستند و درخواست ثبت‌نام مجدد داشتند، خاضعانه پوزش می‌طلبم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار
پروانه سلحشوری»
گفتنی است سلحشوری پیشتر به مشارکت‌ ندادن مجلس در تصمیمات کشور، به‌خصوص تصمیم اخیر شورای سران سه قوه مبنی بر افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت بنزین، اعتراض کرده‌بود. او در حساب توییتر خود، با بیان اینکه «همین یک رکن دموکراسی را نیم‌بند داشتیم که فاتحه آن هم خوانده شد»، از تزیینی بودن نقش مجلس خبر داده‌بود.
سلحشوری در متن بیانه‌ خود از اعتراضات پس از گرانی بنزین و سرکوب خونین مردم ایران در بیش از ۱۰۰ شهر کشور یاد کرده‌است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر