۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه

 چهارشنبه های طلایی در برابر چهارشنبه های سفید  

سایت سلام نو - تهران
چهارشنبه‌های سفید پروژه‌ای است که مسیح علینژاد بعد از پروژه آزادی‌های یواشکی آن را آغاز کرد و به مرور به تبلیغ شعار "دوربین من اسلحه من" پرداخت که در آن نه تنها از شهرواندان خواست با حجاب اجباری مبارزه کنند بلکه از معترضین به خود فیلم بگیرند و آن را در فضای مجازی پخش کنند. در فراخوان چهارشنبه‌های سفید آمده بود که حجاب را از "سر برمی‌داریم و شال سفید را به عنوان نماد اعتراض به سیاهی و اجبار انتخاب می‌کنیم."
حالا بعد از این که رسانه‌های اصولگرا کارهای مسیح علینژاد را بی‌مخاطب و بی‌فایده خطاب کردند در اقدامی عجیب یک گروه پایگاه بسیج پروژه چهارشنبه‌های طلایی را آغاز کرد. چهارشنبه‌های طلایی جدیدترین و عجیب‌ترین عنوان برنامه‌ای است که برای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه حجاب توسط ستاد عفاف و حجاب بسیج زنان انزلی آغاز شده.
00002.jpg
به گزارش خبرگزاری بسیج، در این طرح، زنان بسیجی در شهر انزلی "با برخورد مناسب، چند جمله‌ای در مورد حجاب و اهمیت آن با خانم‌ها صحبت کرده و روسری‌ها را با گیره‌های زیبایی که تهیه شده با حجاب بسته" و به زنان آیینه می‌دادند تا بینند "تا چه حد زیباتر شده‌اند".
00001.jpg
خبرگزاری بسیج نوشت در این طرح «بسته‌های فرهنگی» به زنان داده شده و همچنین «رزق آماده با بسته‌بندی شکلات» نیز پخش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر