۱۳۹۶ مهر ۶, پنجشنبه

سامانده مراسم سکس جمعی در ایران به اعدام محکوم شد


ناصر اعتمادی جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، از محاکمۀ اعضای یک شبکۀ سامانده "مراسم" سکس جمعی ("پارتوز") در ایران خبر داد و گفت که سرکردۀ این شبکه مرد ٧۴ ساله ای است که توسط دادگاه به اعدام محکوم شده و پرونده جهت فرجام خواهی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران در این "مراسم مختلط" افراد به صورت نیمه عریان حاضر می شدند و شرکت کنندگان در آن علاوه بر مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی فیلم و عکس نیز تهیه می کردند و زنان را هدف آزار جنسی قرار می دادند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از دستگیری شش نفر از اعضای شبکۀ تهیه و دوبلۀ فیلم های پورنوگرافی و فروش آنها در فضای مجازی نیز خبر داد و افزود که این افراد در سه سال گذشته ۱۸ هزار فیلم غالباً پورنوگرافیک را دوبله و در فضای مجازی به فروش رسانده اند. جعفری دولت آبادی درآمدهای حاصله از این کار را "وجوه نامشروع" خواند.
عباس جعفری دولت آبادی از شیوع شرارت و چاقوکشی در حالت مستی و وقوع قتل های دلخراش در کشور ابراز تأسف کرد و افزود : "این حوادث نشان می دهند که جامعۀ ما دچار خشم های ناگهانی شده" و ضروری است که جامعه شناسان و روانشناسان و کارشناسان دینی در خصوص آنها کنکاش و چاره جویی کنند. دادستان عمومی و انقلاب تهران از افزایش شمار خودکشی ها به ویژه از طریق خودسوزی ابراز نگرانی کرد و پرسید : "چرا در جامعۀ دینی ما، خودکشی که مغایر با اصول دینی ما است افزایش یافته است؟"



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر