۱۳۹۶ مرداد ۲۶, پنجشنبه

کابینه را اصلاح طلب نمی دانم !


مسعود پزشکیان
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab. ir): مسعود پزشکیان در گفت و گو با انتخاب درپاسخ به این پرسش که آیا طبق ادعای برخی کابینه معرفی شده را کابینه‌ای اصلاح طلب می‌دانید؟ ضمن رد این ادعا گفت: این کابینه را اصلاح طلب نمی‌دانم و هرکسی میتواند نظر خودش را داشته باشد. به نظر من اقای روحانی این کابینه را طبق سلیقه خودش چیده است و از هر گروه و جناحی وزیر معرفی کرده است.

نایب رییس مجلس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این کابینه می‌بتوانند مطابق خواست ۲۴ میلیون رای عمل کنند؟ گفت: نه. این کابینه به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد.
اگر انسجام کشور حفظ نشود و در همه کشور عدالت را رعایت نکنیم هرچقدر هم قدرت داشته باشیم چیزی درست نمی‌شود.
او همچنین افزود: مدیریت کشور باید بر اساس عدالت گام بردارد و این عدالت درچارچوب علم، کارشناسی، تجربه و مشارکت همه امکان پذیر است.
نمی‌توانیم فقط یک جناح و گروه سیاسی را به میدان بیاوریم و بعد انتظار داشته باشیم بقیه جناح‌ها و قومیت‌ها هرچیزی را که می‌گوییم بپذیرند.
پزشکیان ادامه داد: هرچقدر هم که حرفمان درست باشد آنها نمی‌توانند ان حرف را قبول کنند چون همه جریانات و قومت‌ها و جناح‌ها میخواهند در قدرت شریک باشند و در جامعه بازی داده شوند و در امور مشارکت کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: انها هم میخواهند در جامعه دیده شوند و حضورشان معنی دار شود اگر این معنا را در جامعه ایجاد نکنیم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.
نایب رییس اول مجلس خاطرنشان کرد: به نظر من این کابینه‌ای نیست که بتواند این انتظارات را براورده کند.
پزشکیان درباره اینکه به نظر او چند نفر از کاببنه رای می‌آورند گفت: من به کابینه رای می‌دهم و فکر میکنم بالای ۹۰ درصد آن رای می‌آورد ولی به عنوان هیات رییسه مجلس نمی‌توانم روی هوا و بدون بررسی دقیق حرفی بزنیم چون تحلیل روشنی در این باره ندارم.
این عضو فراکسیون امید یاداور شد: این حرف حتی به درد حدس هم نمی‌خورد.
من یک فرد دانشگاهی هستم و می‌دانم حدس زدن هم روشی دارد که من برای حدس زدن روش آن را اعمال نکرده‌ام.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر