۱۳۹۶ شهریور ۴, شنبه

محمد

محمد ملکی :
تا آخرین نفس دست ازدادخواهی برنمی دارم


هموطنان، جوانان، و دانشجویان عزیز
حدود یک سال از افشای فایل صوتی مرحوم آیت الله منتظری گذشت؛ افشای اسناد واقعه‌ای که بقول مرحوم منتظری بعنوان یک جنایت تاریخی بر سینه تاریخ ثبت خواهد شد. فایلی که برای اولین بار اسرار بسیاری از زبان آیت الله را به گوش میلیونها زن و مرد ایرانی رساند.
آیت الله منتظری با زبانی گزنده و صریح حقایقی را درباره تابستان ۶۷ به زبان آورد که دنیا را شگفت زده کرد. او در این گفتارها از کمیته مرگ و جنایات آن پرده برداشت، تا دنیا بداند در جمهوری اسلامی چه بر سر مردم گذشته و چه میگذرد، و در عرض چند روز، دهها هزار نفر از بهترین مردان و زنان ایران به جرم پایبند بودن به عقاید خود و نقد حاکمیت به جوخه‌های مرگ سپرده شدند. این عمل چنان انعکاسی در جای جای جهان پیدا کرد که در تمامی محافل حقوق بشری بار دیگر بحث آن جنایات را مطرح کرد.

هموطنان، دانشجویان عزیز، و جوانان امید آینده
قول داده بودم تا آخرین نفس با شما باشم، و در کنار شما با ظلم و بی عدالتی بجنگم، و مدافع آزادی مردم زجرکشیده و ظلم دیده باشم. میدانم هر آمدنی را رفتنی است. مدتی است از دردهای لاعلاج رنج میبرم اما امیدوارم با کمک خلق و خالق به قول خود وفا کنم. به انسانیت سوگند میخورم که به این امر وفادار بمانم، و در راه دادخواهی تلاش کنم، تا شاهد روزی باشیم که جلادان و جنایتکاران به دست عدالت سپرده شوند.
بار دیگر به بزرگان و سردمداران نظام ولایی هشدار میدهم که دیر نخواهد بود که شما هم دچار سرنوشت همه استبدادیان خواهید شد، و روزی تاوان ریختن خون بیگناهان را خواهید داد. شما هم روزی باید پاسخگوی دروغ گویی‌ها، دزدی‌ها، و جنایتهایتان باشید. مطمئن باشید که جنبش دادخواهی مردم ایران روزی شما را هم پای میز محاکمات عادلانه خواهد کشاند. من به سهم خود از تمامی آنهایی که در جای جای جهان برای دادخواهی تلاش میکنند، قدردانی میکنم.
در آخر یاد میکنم؛
از تمامی زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر (گوهردشت) همچون رضا شهابی، جعفر اقدامی، حسن صادقی، ابوالقاسم فولادوند، سعید ماسوری، محمد بنازاده امیرخیزی، سعید شیرزاد و دیگر زندانیانی که در دفاع از حقوق قانونی و انسانی خود مجبور به اعتصاب غذا شده‌اند.

درود بر زندانیان سیاسی؛ روئین عطوفت، نرگس محمدی، عبدالفتاح سلطانی، مریم اکبری منفرد، زهرا زهتابچی، آرش صادقی، گلرخ ایرایی، رضا ملک، فاطمه مثنی، آتنا دائمی، و تمامی بیگناهان دربند نظام ولایی
دکتر محمد ملکی (مرداد ۱۳۹۶)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر