۱۳۹۹ اسفند ۹, شنبه

.


 پرسشها و پاسخ در باره بیانیه شماره یک

جبهه مقاومت ملی برای تغییر "قانون اساسی" 

عبدالحمید وحیدی

 متعاقب انتشار بیانیه شماره یک سیل پرسشها و و بعضآ ناسزاها به وب سایت دگرباوران ارسال شد.اما، در میان آنها شماری این پرسش را نموده اند که این جبهه مقاومت ملی برای تغییر " قانون اساسی" چه صیغه ای است ؟ آعضای آن کدامند؟ در تنظیم متن بیانیه چه کسانی شرکت کرده اند؟


هر چند که چگونگی تاسیس و افراد موسس آن بخوبی روشن می باشد، اما پرسش من از این جماعت راحت طلب و غیر جستجوگر، در واقع پاسخی است به  کنجکاوی ناشیانه آنان: 

تصور نمائید که من یک روستایی از اهل روستای سلفچقون بوده و در تنظیم آن شخصآ اقدام کرده ام  و لاغیر...!

آیا من روستایی حق دارم راسآ یک بیانیه صادر نمایم.؟ چه تفاوتی میان من روستایی گمنام و آقای رضا پهلوی خوش نشین ساکن واشنگتون که تا کنون صد ها بیانیه صادر کرده اند و راه بجایی نبرده اند، وجود دارد؟ بنابراین، بجای پرداختن به چنین مباحثی ، بهتر است ، این بیانیه را نیز همانند همان بیانیه های بی محتوی قلمداد و خیال خود را آسوده  نمائید!

خیر! من یک  روستایی اهل سلفچقون که البته ایشان نیز همانند هر فرد دیگر ایرانی ،  حق صدور بیانیه را دارد، نیستم. بلکه یک وکیل وحقوقدان هستم و با نشان دادن تصویر جماعت حقوقدانان، اعلام می دارم که به نمایندگی از جمیع آنان در راستای نظارت برحقّانیت حقوق ملی ، این بیانیه را صادر و انتشار داده ام. 

بنابراین، قضاوت در باره محتوی آن، بیش از هر کس ، در صلاحیت کسانی می باشد که الزامآ باید در تغییر قانون اساسی ، مستقیم یا غیر مستقیم ، مشارکت نمایند. 

قانون اساسی خواه دموکرات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر