۱۳۹۵ دی ۲۱, سه‌شنبه

دزد انقلاب مردم به گورستان سیاه تاریخ سپرده خواهد شد

احسان فتاحی
ار ابتدای کلام لازم دانستم به سخن خمینی اشاره کنم که فرموده بود: این انقلاب و نهضت تا ماندن رفسنجانی زنده است! و باید به فآل نیک گرفت این ارتحال رفسنجانی را چرا که انقلاب دزدیده شده ملت توسط خمینی وایشان مُرد، بلکه امروز انقلاب فرهنگی وروشنفکری ملت زنده شده است و تمام کلاهبرداریو جنایتهای آقایان برای همگی روشن وشفاف شده است،که احتمال دارد در آینده ایی نه چندان دور حرفهای خصوصی وسری رفسنجانی واز جنایتهایشان که بین همدیگر انجام داده اند برای همگان منتشر شود توسط نزدیکان!

اما با در گذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، خامنه ای تنها فرد باقی مانده از حلقه پنج نفره نزدیکان خمینی در دهه اول حاکمیت نیروهای برآمده از انقلاب است. هاشمی رفسنجانی که در دو دهه اول و دوم انقلاب به عنوان رییس مجلس و رییس جمهور از معماران حکومت جمهوری اسلامی شناخته می شد در دهه های بعد و بخصوص با موضع گیری هایش پس از انتخابات بحث براگیز هشتاد و هشت و رد صلاحیت برای انتخابات ۹۲ به چهره ای نمادین برای اصلاح طلبان و مخالفان جناح های تندروی در حکومت جمهوری اسلامی تبدیل شد.

نباید فراموش کرد که رفسنجانی در تمامی ترورهای خارج از کشوری رژیم چه در حیات خمینی و چه پس از آن نقش عمده داشت

هزاران اعدام ناجوانمردانه دهه ۶۰ در دوران ریاست مجلس رفسنجانی. ….اعدام مظلومانه و توحش بار مشایخ قدرت الله جعفری و ناصر سبحانی درآخر دهه۶۰ در دوران ریاست جمهوری رفسنجانی….شهادت مسجد جامع شیخ فیض مشهد و کشتار وحشیانه نمازگزاران در مسجد مکی زاهدان در اوایل دهه ۷۰٫٫٫٫٫ بدنبال آن شدت گرفتن ماشین ترور و به عبارتی قتل های زنجیره ای بویژه از رهبران ودانشمندان اهل سنت همچون ملامحمد ربیعی، شیخ ضیایی، دکتر صیاد، دکتر مظفریان، عبدالملک ملازاده، مولانا موسی کرم پور، دکتر عبدالعزیز کاظمی وترور احمد خمینی که خود روزی در آن شریک بود وده ها تن دیگر در اواخر دوران ریاست جمهوری رفسنجانی اتفاق افتاد در خارج هم:
توسط دادگاه آلمان در جنایت میکونوس محکوم شده بودکه عده ای از رهبران کورد ایران ترور شدند. و در انفجار تروریستی بوئنوس‌آیرس و مرگ ۸۶تن از سوی قضاییه آرژانتین و پلیس بین‌المللی تحت تعقیب بود ولى بنظرم اى کاش زنده مى ماند تا پیروزى مردم ستم کشیده ایران را شاهد باشد و همراه با سایر جنایتکاران دیگر در دادگاه محاکمه می شدند.
همانطور که از نظر ودیدگاه های مردم میتوان گفت

همیشه فکر میکردیم که ایشان آیت‌الله است ولی‌ مثل اینکه اشتباه میکردیم،بنا به پیغام حجه اسلام والمسلمین گذشته که حالا حضرت آیت‌الله عظما امام خامنه‌ای شده، ایشان حجت‌الاسلام است و از اول هم بوده، تازه شانس آورده که خلع لباس نشد. آنوقت می‌گویند چرا ارزش‌های اخلاقی‌ در ایران سقوط کرد، کسی‌ که ایشان را آیت‌الله، ولی‌ مطلق فقیه، رهبر، آقا کرد، حالا همان شخص به پاس خدمات ایشان، او را از آیت‌الله به حجت الاسلام ارتقا فرمودند! حتما مهندس موسوی هم میشود تکنسین یا دیپلم موسوی، ولی‌ خدا نکند از مقربان درگه باشند، که میشوند آیت الله رئیسی، خاتمی، علما الهدا و….

جالب این است، خمینی این همه یار وفادار داشت، ولی‌ حالا هیچ کدام از آنها حاضر نیستند در جوار ایشان در با شکوه‌ترین و گران قیمت ترین مقبره دنیا آرام بگیرند، چون می‌دانند آخر و عاقبت ندارد. بنائی که بر پایه ظلم باشد، هرگز برقرار نخواهد ماند. هاشمی‌ هم ‌قم را برا همجوار بودن با خمینی ترجیح داد.

ولی هرکجا که باشند روزگاری محو می شوند!

جنایتکارانی مانند رفسنجانی در تاریخ بسیارند که وقتی از قدرت کنار گذاشته شوند و یا زمان فرا رسیدن آنرا نزدیک بدانند می آیند نقش اپوزوسیون را بازی می کنند تاریخ را بخوانید بسیار می توان مشاهده کرد. طارق عزیز دست راست صدام در بازجویی ادعا می کرد که مخالف سیاستهای صدام است آمریکایی ها گفتند خودتی و در هلف دونی انداختنش. رودلف هس دست راست هیتلر در اواخر جنگ به انگلستان پرواز کرد و گفت مخالف هیتلر است انگلسی ها گرفتنش و تا آخر عمرش در حبس بود. ساده لوح و فراموشکار نباشیم و از تاریخ بیاموزیم.
احسان فتاحی

١٩دی ماه ٩۵



در هر جنایتی که به خمینی نسبت داده می شود ،  نقش هاشمی رفسنجانی را نباید از یاد کرد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر