۱۴۰۲ آذر ۴, شنبه

 epoc.jpgپسرعموهای نزدیک: 

حزب کمونیست چین و سازمان‌های تروریستی

ضرب المثلی می‌گوید: «کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز»

تموز ایتایاپک تایمز

مشخص است که حزب کمونیست چین (ح‌ک‌چ) از جمهوری اسلامی ایران و سایر حامیان تروریسم حمایت می‌کند که آنها به نوبه خود از گروه‌های تروریستی مانند حماس حمایت می‌کنند.

در آخرین دور از اختلافات، حزب کمونیست چین در واقع به حمایت از حماس و علیه اسرائیل برخاسته است و امیدهای دیرینه دولت‌های اسرائیلی را بر باد می‌دهد که اگر فقط با حزب کمونیست چین خوب رفتار کنند، آنقدرها از دشمنان اسرائیل حمایت نخواهند کرد. .

مایکل پیلزبری، کارشناس چین و فرستاده بسیاری از دولت‌های ایالات متحده در مصاحبه‌ای با اپک تایمز به‌یاد می‌آورد که زمانی که رئیس جمهور نیکسون در حال نزدیک شدن به حزب کمونیست چین بود، یک جاسوس روسی به او گفت:

«آنها ما را هم دور زدند و با شما هم همین کار را خواهند کرد.»

حزب کمونیست چین خوشحال است که از هرج و مرج تا جایی که ممکن است حمایت کند تا ایالات متحده و کشورهایی که هنوز از آزادی حمایت می‌کنند، تضعیف کند. رهبران اسرائیل، و رهبران دیگر کشورها، سال‌هاست مانند نوجوانانی رفتار می‌کنند که فکر می‌کنند همه چیز مربوط به آنهاست و نمی‌خواهند تصویر بزرگ واقعی را ببینند. حزب کمونیست چین در راهپیمایی طولانی خود برای سرنگونی ایالات متحده از سلطنت، همیشه از دشمنان ایالات متحده حمایت خواهد کرد. امید است که اتفاقات چند هفته گذشته حداقل به عنوان یک زنگ بیدارباشی وحشتناک عمل کند.

در واقع، شباهت‌هایی بین حزب کمونیست چین و سازمان‌های تروریستی وجود دارد که بسیار عمیق‌تر است. هر دوی این موجودات ماهیت مشابهی دارند، ...هر دو موجود «اثر انگشت» مشابهی دارند.

برای گیج کردن مردم، هم حزب کمونیست چین و هم سازمان‌های تروریستی خود را با کشور و ملت مخلوط می‌کنند:

«حزب کمونیست چین، چین است.»

«حماس نماینده مردم فلسطین است.»

و بنابراین، منطق منحرف می شود. اگر شما یک چینی میهن پرست هستید، پس باید از حزب کمونیست چین و هر کاری که انجام می‌دهد حمایت کنید. اگر آنقدر به برخی اقدامات حزب کمونیست چین شک دارید، خائن به چین می‌شوید.

این دقیقاً در مورد سازمان‌های تروریستی و رژیم های توتالیتر نیز مشابه است: اگر یک فلسطینی میهن پرست هستید، باید از حماس و هر کاری که انجام می‌دهد حمایت کنید. اگر از برخی اقدامات حماس حمایت نمی‌کنید، خائن بی‌وفا به مردم فلسطین هستید.

در کشورهای عادی، هم شهروندان و هم خارجی‌ها به راحتی می‌توانند بین یک کشور، مردم آن و هر دولتی که در قدرت است تمایز قائل شوند.

حزب کمونیست چین به شهروندانش اهمیت نمی‌دهد. با آنها به عنوان دارایی رفتار می‌کند، هر طور که می‌خواهد با آنها رفتار می‌کند و در صورت نیاز آنها را دفع می‌کند. رژیم کمونیستی چین در تاریخ طولانی بدنام خود، حتی قبل از کووید۱۹، حدود ۹۰ میلیون شهروند در طول بیش از ۷۰ سال قدرتش به دلایل غیرطبیعی جان باختند. رهبران حزب کمونیست چین از چشم‌انداز از دست دادن نیمی از جمعیت چین در جنگ احتمالی با ایالات متحده ناراحت نیستند. سازمان های تروریستی نیز با شهروندان خود به عنوان اموال و ابزار رفتار می کنند. آنها دارایی‌های نظامی را زیر مدارس و بیمارستان‌ها پنهان می‌کنند تا مخالفان خود را بر سر دوراهی قرار دهند - انتقام بگیرید و غیرنظامیان را بکشید، انتقام نگیرید و ما در این دور پیروز می‌شویم - و هر چه غیرنظامیان بیشتر آسیب ببینند، پروپاگاندا بهتر انجام می‌شود.

هیچ راه واقعی برای بستن یک معامله بلندمدت یا دستیابی به صلح با چنین نهادهایی وجود ندارد، زیرا تنها «هدف نهایی» قابل قبول هم حزب کمونیست چین و هم سازمان‌های تروریستی، نابودی کامل و انقیاد دشمنانشان است. هر معامله‌ای فقط یک حالت موقتی است که برای جلوگیری از فاجعه و سازماندهی مجدد استفاده می‌شود. تنها کسانی که به چنین معاملاتی احترام می‌گذارند، دموکراسی های غربی هستند که بارها و بارها فریب خورده‌اند.

تنها آموزه اخلاقی آنها، مبارزه بی‌پایان برای «ایجاد مدینه فاضله کمونیستی و رهایی کارگر از ظلم» یا در رابطه با حماس «آزادی مردم فلسطین» است. در تعقیب این علت ذکر شده، استفاده از هر وسیله‌ای قابل اجرا و حتی اخلاقی است. در صورت نیاز، حزب یا مرجع دینی مربوطه مجوز صادر می‌کند. مبارزه فقط با دشمنان خارجی نیست، بلکه با دشمنان داخلی نیز هست و باید خشونت آمیز و مستمر باشد.

کودکان از سنین پایین اسیر و تحت تلقین ایدئولوژی نفرت و مبارزه واقع می‌شوند. ماجرای کودکانی که در جریان انقلاب فرهنگی والدین خود را به مقامات حزب گزارش می‌دادند و فیلم‌های کودکان خردسال در غزه که با افتخار می‌خواهند همه یهودیان را بکشند، به همان اندازه نفرت انگیز است.

مانند بسیاری از دیکتاتوری‌های فاسد دیگر، پول و منابعی که برای مردم در نظر گرفته شده است توسط رهبری در سطوح مختلف از بین می‌رود، و بخش‌های عظیمی از مردم را در فلاکت غیرضروری رها می‌کند و عده معدودی نفع می‌برند از فرزندان میلیاردر رهبران حزب کمونیست چین تا رهبران مولتی‌میلیونر حماس که در قطر زندگی لوکس دارند و از جت‌های شخصی استفاده می‌کنند - در حالی که دیکتاتوری‌ها به موعظه پرهیزکاری و فداکاری ادامه می‌دهند.

هر دو نوع موجود از رنج و ناامیدی واقعی مردم استفاده می‌کنند، به همین دلیل است که تبلیغات آنها مؤثر است، اما داروی ارائه شده بدتر از بیماری است. و جوامعی را که ادعا می‌کند سعی در «درمان» آنها دارد، فاسد و ویران می‌کند.

با توجه به اینکه سازمان‌های تروریستی «اصلی» توسط روسیه شوروی برای ایجاد ویرانی در غرب ایجاد شده‌اند، موارد فوق و سایر شباهت‌ها چندان تعجب‌آور نیستند. و اگرچه حماس ظاهراً یک سازمان مبتنی بر مذهب است، اما بیشتر ویژگی‌های شبح کمونیستی را به ارث برده است.

نویسنده: تموز ایتای روزنامه نگار و ستون نویسی است که در تل آویو، اسرائیل زندگی می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر