۱۴۰۱ اسفند ۱۵, دوشنبه

 "سلام فرمانده ۲" همان‌قدر به حملات شیمیائی در مدارس مرتبط است که "برایِ" به انقلاب "زن زندگی آزادی"، رضا علامه‌زاده


در بحبوحه‌ی نگرانی مردم ایران و جهان از تداوم حملات شیمیائی به مدارس دخترانه در ایران، سیدعلی خامنه‌ای بالاخره با انتشار ویدئو کلیپ "سلام فرمانده ۲" سکوتش را شکست و به هوادارانش در ایران و در منطقه اعلام کرد که افتخار این "جهاد شیمیائی" تنها محصول تلاش "آتش‌به‌اختیاران" حامی رهبر نیست بلکه اجرای بی کم‌وکاست فرمان مستقیم خود اوست به سربازان گمنام امام زمان از هر دسته‌اش، سپاهی و بسیجی و حزب‌الهی‌ها.

خطا

بِ "سلام فرمانده ۲" مثل نسخه اولیه‌اش، به امام زمان است که مثلا فرمانده اصلی است و قرار است به زودی از چاه جمکران ظهور کند. و آن‌کس که این ظهور را ممکن کرده همین سیدعلی جلاد است که لشگر امام زمان را از همین حالا آماده کرده!
با یک‌دست‌تر شدن حاکمیت اسلامی - که همیشه البته کم‌وبیش یک‌دست بود! - زمینه لازم برای برملا شدن جنون مذهبی سیدعلی بیش از گذشته فراهم آمد و حالا او نقشه‌های هیتلرگونه‌اش را روی میز گذاشته است.
این نقشه‌ها دیگر در همان سطح قبلی مثل مخالفت با دریافت واکسن کرونا از اروپا و امریکا در اوج مرگ‌ومیر ناشی از آن در ایران، یا فرمان سرکوب تظاهر‌کنندگان نه تنها با کشتار و شکنجه که با آزار و تجاوز جنسی نیز، نیست.
همان‌طور که ترانه‌ی "برایِ" روح شریف و مدرن و انسانی انقلاب "زن زندگی آزادی" را آهنگین و گوشنواز به گوشِ جانِ جهانیان رسانده، "سلام فرمانده ۲" اعلام آشکار آغاز "جهاد شیمیائی" در ایران، و اگر دستشان به آن برسد، آماده شدن برای "جهاد اتمی" در جهان است.
آیا انقلاب "زن زندگی آزادی" با این حیثیت والای اجتماعی که در جهان کسب کرده می‌تواند به دور از لکه‌های زشتی که سردادن شعارها و برخوردهای حزب‌الهی‌گونه در تظاهرات خارج از کشور بر چهره زیبایش نهاده، در مقابل جنونِ علاج‌ناپذیر یک بیمار روانی بایستد و ضحاکِ زمانه را از منبر خونین قدرتش به قعر چاه متعفن جمکران پرتاب کند!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر