صفحات

۱۴۰۳ اردیبهشت ۳, دوشنبه

Ali_Kashgar.jpg اکبر گنجی «نعل خر است»، 

علی کشگر

• آقای اکبر گنجی مطمئن باشید و شک نکنید که شما و امثال شما و بسیاری از انقلابیون پنجاه و هفتی‌ها در آینده بعنوان سمبُل‌های «نعل خر» در برابر مورخان آینده قرار خواهید گرفت و مورخان آینده درباره شما خواهند نوشت و از خود خواهند پرسید، چرا شما و امثال شما از خود نپرسیدید، چرا در تمام این تاریخ درازِ ایران هیچ تنش جدی، میان ایران و ایرانیان و اسرائیل و یهودیان نبوده و اگر هم در زمان‌هایی گاه به گاه تحریکات ضد یهودی بوده از سوی آخوند‌ها و عمامه‌سران در زمان‌هایی که حکومت ایران ناتوان بوده صورت گرفته است.

اکبر گنجی یکی از تتمه‌های پریشان احوال انقلابیون ۵۷ اخیراً در یکی از نوشته‌هایش اسرائیل را «یک دشمنِ جنایتکارِ جنگی، اشغالگر، آپارتایدی، استعمارگر، تروریست و نسل کش» ایران نام برده، و حمله موشکی ایران به اسرائیل را غرورآفرین قلمداد کرده و نوشته: «برای مردم ایران غرور آفرین است که نظامیان‌اش موشک‌ها و پهپادهای بومی به طرف اسرائیل شلیک کرده‌اند که فقط ۴ قدرت اتمی جهان همزمان در حال سرنگون کردن آنها بوده‌اند و بازهم تعدادی از آنها از آن دیوار آهنین تا آسمان کشیده شده رد شده‌اند. امروزه هر فضایی که پیرامون این رخداد با کمک رسانه‌های وابسته به دولتهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، هلند، عربستان سعودی و... ساخته شود، در آینده مورخان درباره آن خواهند نوشت و به گونه‌ی دیگری به آن خواهند نگریست.»
حق با شماست آقای گنجی! شک نکنید که مورخان در آینده با خواندن نوشته‌های شما حتما یاد این شعر سعدی خواهند افتاد که در مورد افرادی امثال شما، چنین سروده است:

آهن و فولاد از یک کوره می‌آید برون
این یکی شمشیر گردد آن یکی نعل خر است

آقای گنجی می‌دانید چرا شما و امثال شما سمبل نعل رژیم اسلامی امت‌گرا، برای مورخان آینده ایران خواهید بود؟ برای اینکه واقعیت‌های عینی چهاردهه و اندی سال رژیم امت‌گرای اسلامیِ «بحران‌زا و بحران‌زی» در منطقه خاورمیانه و جهان را، پیش‌رو قرار نمی‌دهید و ساده‌ترین پرسش‌ها را از خود نمی‌پرسید و براحتی جای دوست و دشمن را جابجا می‌کنید. حزب‌الله، حماس، حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون و حوثی‌ها را دوست ایران و ایرانی می‌خوانید و در مقابل اسرائیل و یهودیان را دشمن تاریخی ایران می‌شمارید و حمله موشکی رژیم اسلامی به اسرائیل ــ به زعم شما، این «دشمنِ جنایتکارِ جنگی، اشغالگر، آپارتایدی، استعمارگر، تروریست و نسل کش» ایران ــ را «غرور آفرین» می‌شمارید، اما از خود نمی‌پرسید که چرا این «دشمنِ جنایتکارِ جنگیِ» امروزِ رژیم اسلامی نه تنها هیچگاه در طول تاریخ دراز ایران دشمن ایران و ایرانیان نبوده بلکه همیشه در همۀ تاریخ درازِ ایران، دوست ایران و ایرانیان بوده و دوستی ایرانیان با خود را، همیشه ارج نهاده و در تاریخ خود و در کتاب مقدس‌شان نیز علت این دوستی را یادآور شده است.
اسرائیل و یهودیان بخوبی می‌دانند ایرانِ قبل از اسلام همیشه دوست آنان بوده و فراموش نکرده‌اند که در جنگ دوم جهانی سفیران ایرانی گرو‌ه‌هائی از یهودیان اروپا را از هولوکاست نجات داده‌اند. البته ایران و ایرانیان نیز از دوستی آنان در شرایط خطیر برخوردار بوده و بخوبی به خاطر دارند که در جنگ ایران و عراق اسرائیل به نیروهای نظامی ایران سلاح و لوازم یدکی حیاتی داد و با ویران کردن "رآکتور هسته‌ای ازیراک" عراق، ایران را از خطر بمب اتمی صدام حسین نجات داد.
آقای اکبر گنجی مطمئن باشید و شک نکنید که شما و امثال شما و بسیاری از انقلابیون پنجاه و هفتی‌ها در آینده بعنوان سمبُل‌های «نعل خر» در برابر مورخان آینده قرار خواهید گرفت و مورخان آینده درباره شما خواهند نوشت و از خود خواهند پرسید، چرا شما و امثال شما از خود نپرسیدید، چرا در تمام این تاریخ درازِ ایران هیچ تنش جدی، میان ایران و ایرانیان و اسرائیل و یهودیان نبوده و اگر هم در زمان‌هایی گاه به گاه تحریکات ضد یهودی بوده از سوی آخوند‌ها و عمامه‌سران در زمان‌هایی که حکومت ایران ناتوان بوده صورت گرفته است.
آقای گنجی برخلاف شما و هم‌فکران شما، امروز همه ایرانیان اگر هم تاریخ بلند دوستی ایرانیان و یهودیان را ندانند اما به عینه در این چهاردهه و اندی بخوبی شاهد بوده‌ و هستند که، اسرائیل برخلاف تمام کشورهای عربی در خاورمیانه هیچ ادعا یا دشمنی با ایران و ایرانیان نداشته و ندارد و هیچگاه خلیج فارس را خلیج عربی ننامیده و نمی‌نامد، تلویزیون ضد ایرانی همچون ایران اینترنشنال برعلیه ایران راه نیانداخته و نمی‌اندازد، هیچگاه ادعایی نسبت به جزیره‌های تنگه هرمز نداشته و ندارد و میدان‌های گاز طبیعی ایران را در خلیج فارس به تاراج نبرده و نمی‌برد. اما بخوبی می‌دانند که اسرائیل در جنگ ایران و عراق متحد غیررسمی ولی پا‌برجای ما ایرانیان و ایران بود.
آقای گنجی اگر امروز تنشی میان اسرائیل و رژیم اسلامی وجود دارد و خطر جنگ میان رژیم اسلامی و اسرائیل به‌واقع جدی است و ما نیز مخالف جنگ هستیم و می‌دانیم که اگر جنگی درگیرد چه نتایج هولناکی برای ایران ــ اگر ایرانی باقی بماند ــ خواهد داشت، وظیفه ایرانیان پیش از آغاز جنگ، این است که، عامل اصلی جنگ را که رژیم اسلامی است، دور نزنند، عاملی که تمام سرمایه‌های ملی ایران را صرف تقویت نظامی نیروهای تروریستی حزب‌الله، حماس، حشد‌الشعبی و نیروهای نیابتی خود در سوریه و حوثی‌ها در یمن، کرده و مدام به اسرائیل حمله می‌کنند.
ما نمی‌توانیم مخالف جنگ باشیم اما با عامل اصلی جنگ که رژیم امت‌گرای اسلامی است مبارزه نکنیم و یا عامل اصلی خطر جنگ را اسرائیل بدانیم. البته شما می‌توانید همچون آهن بیرون آمده از کوره، زیر سُمِ عامل اصلی جنگ بایستی و با جنگ مخالف باشی.
اما از آنجائیکه اولویت نیروهای ایرانگر حفظ ایران به هر قیمت می‌باشد، بدرستی می‌دانند که برای جلوگیری از آغاز جنگ و جلوگیری از آینده‌ای شوم برای ایران، باید با عامل جنگ یعنی رژیم اسلامی امت‌گرای ضد ایران به مبارزه یکپارچه برخیزند و پشت سر شاهزاده رضاپهلوی، این نماد وحدت ملی ایران همچون فولاد بیرون آمده از کوره، این رژیم ضد ایرانی را به زیر کشند و ایران را حفظ کنند.

علی کشگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر