۱۳۹۷ مهر ۲۱, شنبه

جزئیات جدید از "سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری" قالیباف در استرالیا

ghalibaf_101218.jpg
روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۹۶ و تنها چند روز مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، «محمدباقر قالیباف» طی نامه‌ای خطاب به «ملت شریف ایران» از اموال خود رونمایی کرد.

وی مدعی شد در حساب بانک ملی‌اش، ۳ میلیون تومان و در حساب بانک شهر ۲۵ میلیون تومان پول دارد و یک باب مغازه ۱۵ متری در بازار خیام مشهد، تنها دارایی‌های او در این دنیاست.
وی در شرح اموال فرزندش «اسحاق قالیباف» نوشت که او یک دستگاه خودروی نیستان پاترول مدل ۷۱ و یک‌دستگاه موتور سیکلت دارد و مجموع موجودی وی در بانک‌های اقتصاد نوین، سپه، ملی و صادرات در حدود یک میلیون تومان است!
قالیباف در تبلیغات انتخاباتی خود مدعی شده بود «منافع ۹۶ درصد جامعه را تعقیب می‌کند نه ۴ درصد بالای جامعه را!»
اما ۹۶ درصدی‌های واقعی جامعه چه کسانی هستند؟
8492460.jpg
روز یک‌شنبه ۸ مهرماه، وب‌سایت «آواتودی» از آدرس منزل «اسحاق قالیباف» در ملبورن استرالیا پرده برداشت. پس از آن خبرنگار «آمدنیوز» دریافت که «اسحاق قالیباف» یک LEVEl از برج لاکچری Vogue Plaza در خیابان Chapel ST واقع در ثروتمندترین منطقه‌ی ملبورن را خریداری کرده است.
در این ساختمان که یهودیان آن را ساخته‌اند، مغازه‌های بسیاری از مشهورترین برندهای تجاری دنیا وجود دارد.
منزل «اسحاق قالیباف» در یکی از طبقات فوقانی این برج قرار دارد که از «ریل استیت مارشال وایت» به مبلغ صد میلیون دلار خریداری شده و متراژ آن در حدود ۸۰۰ متر است.
بر در و دیوار این منزل تصاویر تمامی یاران غار محمدباقر قالیباف قرار دارد جز تصویر علی خامنه‌ای رهبر حکومت ایران و ولی‌نعمت وی.
«اسحاق قالیباف»، علاوه بر این منزل سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری در استرالیا داشته و چندین ملک 
و پمپ بنزین را خریداری کرده که این دارایی‌ها در «فامیلی تِراست» نگهداری می‌شود.
«اسحاق» علاوه بر سرمایه‌گذاری اموال ملت ایران در استرالیا، انحصار واردات گوشت استرالیایی به ایران را نیز به همراه پدر در دست گرفته و ماهانه ده‌ها تن گوشت به ایران وارد می‌کند که حق کمیسیون «اسحاق» از یک کیلو گوشت وارداتی به ایران، «چهار دلار جهانگیری» است.
حال «محمدباقر قالیباف» باید پاسخ دهد که چگونه سرمایه‌ی ملت ایران را از عمان و قطر به استرالیا منتقل می‌کند؟ این سرمایه‌ی عظیم از کدام محل به دست آمده است؟ وی از کدام معامله‌های بزرگ پورسانت دریافت کرده است؟ کدامین اجناس قاچاق را از کدام مبادی وارد کشور کرده و چه میزان در تجارت مواد مخدر دست دارد؟ این‌ها سؤالاتی است که اگر وی به آن پاسخ ندهد، ممکن است اسناد آن‌ها توسط «دلسوزان ملت» در اختیار «آمدنیوز» قرار گیرد!
«آمدنیوز» در پی کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مفاسد مالی کلان محمدباقر قالیباف و فرزندان فاسدش است که پس از به دست آوردن اطلاعات تکمیلی جزئیات آن برای اطلاع مردم ایران منتشر خواهد شد.
آمد نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر