۱۳۹۵ خرداد ۱, شنبه

مسئولین نیامده اند تا یک مرکز عیاشی برای یک عده جفتک زن درست کنند


امام جمعه مشهد گفت: مسوولین نیامده‌اند تا یک مرکز عیاشی برای یک عده  جفتک‌زن درست کنند.
به گزارش ایسنا، سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد که در حرم رضوی برگزار شد،خطاب به مسوولان نظام گفت: مسوولین این نظام هم بدانند که صرفا یک نظام حکومتی را اداره نمی‌کنند و نیامده‌اند تا یک مملکت گل و بلبل و مرکز عیاشی برای یک عده جفتک زن و خوش‌گذران درست کنند، رسالت آنها این نیست که دست به دست منافقان، مستکبران و جانیان تاریخ بدهند و این گونه کشور را اداره کنند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مسوولان بدانند این نظام اهرم انقلاب است، انقلابی که به انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان منتهی خواهد شد، آخر این انقلاب امام زمان است پس کسانی که در بخش های مختلف این نظام مثل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند لباس سربازی امام زمان را پوشیده‌اند و کسی که در سپاه امام زمان است یک نقطه رامی‌بیند و آن این است که با تمام وجودش در راه امام زمان قربانی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌داند آخر این انقلاب کجاست، افزود: دشمن به روش‌های مختلف می‌خواهد حرکت این انقلاب را کور کند، راه متوقف کردن او نیز حرکت یا مبارزه بیرونی نیست، راه مبارزه با او در داخل است، خواهران و برادران هشیار باشید، یک مقدار دروازه این مملکت باز شد، چند کشور خارجی آمدند و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار دادند و یک شرکت مدلینگ هم در میان آنان است.
وی ادامه داد: جریان مدلینگ در کشور ما به این نکته انجامیده که موسسات طراحی مد و پوشش در طی دو ماه در کشور فراگیر شدند، آرایشگاه‌های زنانه حرفه ای و نیم حرفه ای بوجود آوردند و در استودیوهای تولید موسیقی های مبتذل توسط همین شرکت مدلینگ ایجاد شده است.
امام جمعه مشهد با طرح این پرسش که آیا با وجود چنین شرکت‌هایی جوان امام زمانی در کشور باقی می‌ماند، گفت: ببینید دشمن چه می‌کند، دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگران بیکار شده‌اند و این‌ها پایگاه‌های عظیم تجاری خود را در کشورمان راه انداخته‌اند، امیدوارم عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکات مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان بدانند چرا که اگر در برابر این مسائل سهمگین غفلت کنند جواب امام زمان و شهدا را چه خواهند داد.



                                  از واژه « دیوث سیاسی » تا واژه « جفتک زن »



اگر این مسئولین براستی « دیوث سیاسی » نبودند ، و عارف بی ناموس نبود، می اگرهمان روز که جوادی آملی اورا دیوث سیاسی خطاب کرد در برابر آن ایستادگی نشان می داد ، امروز علم الهدی جرئت نمی کرد از واژه  «جفتک زن » برای هنرمندان ما بکار ببرد. سالی که نکوست از بهارش پیداست !!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر